Toen we 4 jaar bij elkaar waren hebben we ons huis gekocht. Na een jaar verbouwen gingen we eindelijk samen wonen. Ik was pas 16 toen ik verkering met hem kreeg, dus was erg jong!
Mijn vriend en ik leerden elkaar kennen toen ik 16 was en hij 21. We zijn inmiddels 9 jaar bij elkaar, maar wonen nu sinds 3 jaar samen. We wilden eerst allebei met onze opleiding klaar zijn en een maand voor ik afstudeerde zijn we gaan samenwonen!
Ik ben na een half jaar langzaam aan bij mijn vriend ingetrokken ( hij had toen een huurflatje) na 2 jaar hebben we een huis gekocht.. Ik ben zo snel gaan samenwonen want mijn stageplek lag toen op 5 minuten fietsen. En ik werkte voornamenlijk late diensten ( gehandicaptenzorg) dus was de keuze snel gemaakt!
Na bijna 5 jaar zijn wij gaan samenwonen. Voordien studeerde ik nog en daarom was het gewoonweg niet mogelijk. Toen we gingen samenwonen was het wel van 'moeten' ik was zwanger namelijk. Ondertussen wonen we bijna 2 jaar samen en het gaat goed....
We kenden elkaar 3 maanden toen ik bij hem introk voor 'tijdelijk' en ben toen eigenlijk gebleven haha. Daarvoor was ik daar al de helft van de week ( hij woonde op zichzelf, ik nog thuis). 5 maanden later hebben we samen een huis gekocht en dat is dit jaar 1 jaar geleden. Waren 18 en 25 toen we elkaar leerden kennen. Nu 20 en 27. Om het verhaaltje compleet te maken: Dit jaar krijgen we samen ons eerste ukkie (mei 2011) en het jaar daarop (zomer 2012) hebben we de voornemens om te gaan trouwen.
Zijn officieel bij elkaar sinds juni 2006 en in maart 2007 tekenden we het contract met onze huizenbouwer
Binnen 2 weken woonde manlief bij mij in. Half jaar later samen huis gekocht. Nog steeds super happy!
Na 1 jaar zijn we gaan samenwonen. Ik had toen mijn flat verkocht en ben bij mijn vriend in zijn huurflat getrokken. We zijn toen ook gelijk naar koopwoningen gaan kijken. Na een half jaar te hebben samengewoond in zijn huurflat, kregen we de sleutel van onze koopwoning (tussenwoning). Hier wonen we nu bijna 3 jaar naar volle tevredenheid.
Na de eerste week was mijn vent al op mijn studentenkamer onofficieel bij me ingetrokken (hij woonde in een super ranzig studenten huis!). Na 8 maanden hebben we officieel ons eerste gezamenlijke huis gehuurd! Nu na 8 jaar samen hebben we net een jaar ons eerste koophuis!
Eigenlijk trok hij gelijk bij mn kamertje in. hij woonde nog thuis. na een half jaar zijn we particulier gaan huren en sinds ruim een jaar hebben we een koophuis.
Vrijwel direct, na de derde date. Maar na 3 maanden officieel. We vonden het zonde geld uit te geven aan mijn studentenkamer terwijl ik er toch nooit zat. Bovendien woonde ik daar net (was net verhuisd) en had ik er dus echt geen binding mee. Als het niet goed was gegaan, was ik gewoon weer op zoek gegaan naar een nieuwe kamer.
na 3 dagen ben daarna nog 2 keer een avondje blijven logeren bij iemand anders maar weet dat ik nooit meer zonder hem in mijn bedje kan liggen dus als ik ga logeren gaat hij mee.
Na 6 maanden. Ik woonde thuis in het westen en hij had een eigen huis in het oosten. Ik was het treinen zat en zijn dus snel gaan samenwonen.