Wanneer gingen jullie samenwonen?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Toen we 4 jaar bij elkaar waren hebben we ons huis gekocht. Na een jaar verbouwen gingen we eindelijk samen wonen. Ik was pas 16 toen ik verkering met hem kreeg, dus was erg jong!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    "We" zijn ook een uitstervend ras;);)

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Mijn vriend en ik leerden elkaar kennen toen ik 16 was en hij 21. We zijn inmiddels 9 jaar bij elkaar, maar wonen nu sinds 3 jaar samen. We wilden eerst allebei met onze opleiding klaar zijn en een maand voor ik afstudeerde zijn we gaan samenwonen!

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wij gingen na ong 1.5 jaar samen wonen

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik ben na een half jaar langzaam aan bij mijn vriend ingetrokken ( hij had toen een huurflatje) na 2 jaar hebben we een huis gekocht..

Ik ben zo snel gaan samenwonen want mijn stageplek lag toen op 5 minuten fietsen. En ik werkte voornamenlijk late diensten ( gehandicaptenzorg) dus was de keuze snel gemaakt!;)

6. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Na bijna 5 jaar zijn wij gaan samenwonen. Voordien studeerde ik nog en daarom was het gewoonweg niet mogelijk. Toen we gingen samenwonen was het wel van 'moeten' ik was zwanger namelijk. Ondertussen wonen we bijna 2 jaar samen en het gaat goed....

7. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    We kenden elkaar 3 maanden toen ik bij hem introk voor 'tijdelijk' en ben toen eigenlijk gebleven haha. Daarvoor was ik daar al de helft van de week ( hij woonde op zichzelf, ik nog thuis). 5 maanden later hebben we samen een huis gekocht en dat is dit jaar 1 jaar geleden.
    Waren 18 en 25 toen we elkaar leerden kennen. Nu 20 en 27.

Om het verhaaltje compleet te maken:
    Dit jaar krijgen we samen ons eerste ukkie (mei 2011) en het jaar daarop (zomer 2012) hebben we de voornemens om te gaan trouwen.

8. Only me

Only me Niet meer actief

Zijn officieel bij elkaar sinds juni 2006 en in maart 2007 tekenden we het contract met onze huizenbouwer :p

9. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    Binnen 2 weken woonde manlief bij mij in. Half jaar later samen huis gekocht. Nog steeds super happy!

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij zijn na 9 maanden gaan samenwonen.

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wij zijn gaan samenwonen nadat we getrouwd zijn. Toen waren we bijna 5 jaar bij elkaar!

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Na 1 jaar zijn we gaan samenwonen. Ik had toen mijn flat verkocht en ben bij mijn vriend in zijn huurflat getrokken. We zijn toen ook gelijk naar koopwoningen gaan kijken.
    Na een half jaar te hebben samengewoond in zijn huurflat, kregen we de sleutel van onze koopwoning (tussenwoning).
    Hier wonen we nu bijna 3 jaar naar volle tevredenheid.

13. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

na 4 week eigenlijk al, maar officeel na 4mnd.

14. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Na de eerste week was mijn vent al op mijn studentenkamer onofficieel bij me ingetrokken (hij woonde in een super ranzig studenten huis!). Na 8 maanden hebben we officieel ons eerste gezamenlijke huis gehuurd! Nu na 8 jaar samen hebben we net een jaar ons eerste koophuis!

15. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Eigenlijk trok hij gelijk bij mn kamertje in. hij woonde nog thuis.
    na een half jaar zijn we particulier gaan huren en sinds ruim een jaar hebben we een koophuis.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Vrijwel direct, na de derde date. Maar na 3 maanden officieel. We vonden het zonde geld uit te geven aan mijn studentenkamer terwijl ik er toch nooit zat. Bovendien woonde ik daar net (was net verhuisd) en had ik er dus echt geen binding mee. Als het niet goed was gegaan, was ik gewoon weer op zoek gegaan naar een nieuwe kamer.

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

na 3weken

18. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    onofficieel na 3 maanden ofzo al :D na 15 maanden de huur van mijn studentenkamer opgezegd.

19. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    na 3 dagen ben daarna nog 2 keer een avondje blijven logeren bij iemand anders maar weet dat ik nooit meer zonder hem in mijn bedje kan liggen dus als ik ga logeren gaat hij mee.

20. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Na 6 maanden. Ik woonde thuis in het westen en hij had een eigen huis in het oosten. Ik was het treinen zat en zijn dus snel gaan samenwonen.

Deel Deze Pagina