Onofficieel kwam mijn lief direct bij mij wonen. Ik kreeg na een verbroken relatie een nieuw huisje toe gewezen en 8 dagen later kregen we verkering. Vanaf dat moment is hij af en toe nog wel bij zijn ouders gaan slapen, maar......dan ging ik mee Officieel kwam hij na 4 maanden bij mij wonen.
Na een jaar. Nou sliep ik vanaf dag 1 al minimaal 3 nachten in de week bij hem, maar echt officieel samenwonen was na een jaar.
Ik ook vanaf dag 1. Ik ging weg bij mjin ex omdat die zijn geluk bij een ander had gevonden, maar het mij was vergeten te vertellen. En zou eigenlijk bij mijn moeder in trekken. Maar na 2 weken ontmoette ik mijn huidige vriend en die wilde dat ik bij hem kwam wonen.. Detail: We waren 4 maanden samen toen ik zwanger werd. Hmm.
Officieus kwam mijn vriend na 6 maanden bij mij wonen, officieel (dus echt inschrijving bij gemeente enzo) na anderhalf jaar dat we bij elkaar waren (en ik maar denken dat mijn vriend en ik snel gingen samen wonen, maar ik lees dat sommigen anderen veeeeeeel 'sneller' waren dan wij (zie ik niet als iets slechts hoor, maar mensen in mijn omgeving reageerden op ons al op een manier van 'goh, nu al samenwonen' )
5 weken nadat het uit was met mijn ex en ik een nieuw huisje had! Mijn vriend trok gelijk bij me in... we waren denk ik net 2 weken samen! (we kenden elkaar al wel 8 maanden maar hij zat toen in een relatie en ik ook)
na 6,5 jaar... Ik vond het in mijn studententijd heerlijk om nog echt een eigen plek te hebben ook al sliepen we ook heel vaak bij elkaar.
Na 6 maanden vroeg 'ie erg lief of ik samen wilde wonen.. Een jaar later was het nieuwbouw af en zijn daar samen gaan wonen..
na ong 4 maanden denk ik....ben met ruzie uit huis gegaan en gelijk bij zn ouders ingetrokken....dag erna hadden we een eigen huurwoning en konden we gaan klussen.
Na een maandje of 4.. Zelf hadden we het niet eens door eigenlijk. Klinkt heel raar, maar ineens sliep ik daar elke nacht, en was er smiddags ook al.. Toen heb ik me daar maar ingeschreven haha. Mocht ook niet meer thuis slapen van vriendlief, dan had hij het koud.