Ik zoek de beste slab die er is Mijn extreme reflux zoon spuugt zoveel dat ik liever een paar goede slabjes heb die ik kan uitwassen dan hem steeds te moeten omkleden. De gewone katoenen die lekken toch nog door op zijn shirts dus zoek ik stevigere die ook redelijk groot zijn. Wat zijn de beste?
sillybilly slabbers! echt fijn! spoel je even uit en zijn snel droog! hier gaan ze 1x in de 3 dagen in de was, en aan t eind van de dag spoel ik ze uit en hang ik ze op.
Baby-Dump o.a. slabbers, slabbertje, slabbetjes, slabbetje | Baby-Dump je hebt ze met en zonder mouw.
Silly Billy ja Maar ik doe ze wel elke dag in de was. Gebruik er 1 of 2 op een dag meestal. Als ze uit de was komen zijn ze wel zo weer droog.
Nou het is al een paar keer genoemd maar ik sluit me er geheel bij aan. Wij hebben veel verschillende gehad en blijven (nu nog steeds) hangen bij de SillyBillyz.
En voor als de hapjes beginnen de baby bjorn siliconen slab. Heb sinds ik die heb geen enkel slabbetje meer gewassen.. even afspoelen onder de kraan en af en toe in een sopje is genoeg.. en hij snijdt niet zo als andere plastic slabbetjes
Op Welkom op Baby-slab vind je ze. Verzending is momenteel gratis. Ik heb de pocketslap van silly billyz (die met een zakje) vind ze echt super handig. Grote brokken brood/langevinger/ontbijtkoek en what ever blijven er zo ook in hangen
Ja echt, de abolute toppers! Ze lijken duur, maar zijn eigenlijk spotgoedkoop! Want waar ik eerder schimmel of andere vlekken in de slabbers had, heb ik ze nu al drie jaar in gebruik, zonder dat er ook maar een vlekje in zit en ze zijn nog steeds mooi!! En je spoelt ze zo uit onder de kraan. Ideaal!!