Wanneer kan ik bloeding verwachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beay, 3 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Dag allemaal,
    Willen jullie even ervaringen delen? Ben een beetje bozig en ongeduldig.
    Op 22 juli denk ik een eisprong gevoeld te hebben, dit was op dag 8 na eerste menstruatiedag. op 29 juli had ik een hele lichte positieve test. Op 30 juli een indroogstreepje, maar de urine was niet geconcentreerd. Vanmorgen opnieuw getest, omo wit... 2e urine eruit geperst, maar moest aan het werk dus die ligt thuis zonder dat ik weet wat eruit is gekomen.
    Bruin verlies gehad van 27 juli tot aan eergisteren, gisteren en vandaag niets meer... Trekkende buik blijft aanwezig, dit gevoel ken ik niet.
    Wanneer kan ik nu een bloeding verwachten? Het lijkt er nog niet echt op dat dit komen gaat namelijk..
     
  2. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Even een aanvulling, ik ben vanaf 23 juli ovulatietesten gaan gebruiken omdat ik dus dacht hem op 22 juli gevoeld te hebben en ik ergens hoopte dit nog te ontdekken. In de op en afloop denk ik te zien dat hij vanaf 23 wat afloopt, maar de streep blijft licht tot medium aanwezig dus helemaal zeker weten doe ik het niet..
     
  3. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Een eisprong op dag 8 zou wel heel vlot zijn, dat zou betekenen dat je een cyclus van ongeveer 22 dagen zou hebben. De eisprong zelf voel je niet, de pijn die vrouwen ervaren is vaak de laatste groeispurt van het eitje en dan springt hij een paar dagen erna (of niet). Tot welke cyclusdag heb je door getest met ovulatietesten?
     
    Beay vindt dit leuk.
  4. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ja mee eens dat dat supervlot is, mijn enige cyclus van 3 jaar geleden was dit na terug rekenen hetzelfde geval, misschien zelfs een dag eerder. Misschien omdat ik daarna een jaar geen cyclus heb? Dat ie daarom zo vroeg is? Ik ben nog steeds elke dag aan het testen met de ovulatietesten. Heb inmiddels een flinke rij, allemaal een licht/medium streepje. De ovulatie pijn ben ik zeker van dat ik dat kan voelen, dat is in al die jaren mijn enige houvast geweest. Maar ik wist niet dat deze steekjes van de groei kwamen. In dat geval zou mijn 12 dpo dus maar zo 10 dpo kunnen zijn. Dan is de positieve test op 7 dpo helemaal een raadsel?
     
  5. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Als je bekend bent met zulke korte cyclussen zou het idd kunnen. Ben je pas kort geleden gestopt met anticonceptie? Want dan zou het kunnen dat je cyclus nog niet op gang is en het wat langer duurt voor je een ei krijgt. Als hij toch rond dag 9/10 van je cyclus is geweest, zou je toch in de komende dagen duidelijkheid moeten krijgen, ofwel een positieve test ofwel je menstruatie, anders denk ik dat je ei niet is geweest nog.
    Soms is er wel een groeispurt met bijbehorende pijntjes, maar springt je ei toch niet
     
  6. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Nee ik heb eigenlijk nog nooit een cyclus gehad. In 2016 gestopt met de nuvaring en toen dus direct zwanger, is helaas een miskraam geworden. Hierna kwam er helemaal niets meer op gang.
    Nu dus opnieuw gestopt met de nuvaring. Het kan natuurlijk zijn dat mijn lichaam me voor de gek houd, of dat de eisprong niet heeft doorgezet. Maar ik dan vraag ik me toch af waar de positieve zwangerschapstest vandaan komt. Ik was me al helemaal aan het voorbereiden op een bloeding namelijk.
     
  7. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Ehmm.. Ik kom thuis en zie op de test van vanmorgen met ochtendurine niets, maar de test gedaan met een 2e plasje staat weer zo'n licht streepje? Gelukkig met diezelfde urine ook een z&k ultra sensitive gedaan en daar denk ik ook iets te zien? Wat is dit nou weer...
     
  8. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik zou even doortesten de komende dagen, dat geeft de meeste duidelijkheid
     
    Beay vindt dit leuk.
  9. Beay

    Beay Bekend lid

    29 jul 2019
    762
    582
    93
    Vrouw
    Met een lichte positieve test op 30 juli en nu dus een gelijke, misschien zelfs lichtere variant 4 dagen later weet ik dat de uitkomst hiervan vaak niet heel positief is. We wachten geduldig (ik lieg dat ik barst:roflmao:) af...
     
    kwebbelsnoes en Zoranya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina