Wanneer kindje omhoog komen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden ik ben vandaag al weer 26 weken en 2 dagen in verwachting. DIe kleine van mij licht heel heel heel laag en doet soms gewoon pijn. Maar ik ben benieuwd of wat julliej ervaring is wanneer het kindje beetje omhoog ging liggen voor dat het gaat indalen met welke week hoord dat onegveer te zijn. dankje wel

2. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

14 jun 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Mijn kleintje komt sinds 2 dagen 'boven drijven' en ligt nu echt regelmatig boven mijn navel. Geen idee wat een normale tijd hiervoor is.

3. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Dat is vroeg al^^ Ik weet ook niet maar wil tog graag weten

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik lees ff mee... hier ligt de kleine ook heeeel vaak helemaal laag onderin! Pijn is een groot woord, maar ik voel het wel goed dan, niet altijd een heel prettig gevoel.

5. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hier ligt ie meestal dwars in het midden rond mijn navel of met zijn hoofd naar beneden en de voeten ver boven mijn navel.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    15.871
    2.012
    113
    Brabant
    volgens mij is de kleine bij ons een beetje aan het omhoog komen.. Maar ehm, das geen pretje! Super meer last van maagzuur, de hele nacht eten gehad dat omhoog kwam en rare trappen tegen mn ribben;)
    maja, wel gezellig

7. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    mijne kleine lach ook beneden tot vande week want idd meer last van maagzuur en voel um nu flink hoog zitten waardoor ik ook minder eetlust heb....

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    wacht maar tot ze bovenkomen dan zou je willen dat ze weer naar beneden gaan als ze je ribben ontdekt hebben en het zuur je omhoog komt ;) maar ff ontopic zo ron de 25 weken voelde ik haar boven bewegen

9. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ja dat vroeg ik me dus ook wel af.. onze kleine meid ligt bij mij ook helemaal laag onderin mijn buik , geen pijnlijk gevoel maar soms voelt het als een baksteen gevoel.. soms best irri..! :rolleyes: :)
    en hoef niet te wachten wat betreft de maagzuur , heb er nu ook al vreselijke last van .. ;) :confused:

Deel Deze Pagina