wanneer klaar met het "ontpillen"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mounia, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hallo allemaal

    mischien niet zo slimme vraag :oops: maar hoe weet je dat je klaar bent met het ontpillen,ik ben zelf met de pil gestopt eind januarie '07
    heb op zich wel een regelmatige cyclus,soms 2 dagen later of eerder,is dat normaal?
    alvast bedankt voor jullie reacties :D
    groetjes mounia
     
  2. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Mounia,

    Dan heb je best een regelmatige cyclus hoor, je hoort wel eens dat er meiden zijn die een hele menstruatie overslaan of steeds een week of meer overtijd zijn.
    Ik zelf ben ook regelmatig ongesteld. Steeds een dag eerder of vroeger maar niet later of eerder. Maar goed ben toch in de 5e ronde dus het wil nog niet echt lukken helaas...
    En op je andere vraag wanneer je merkt dat je klaar bent met ontpillen: Meestal houd ontpillen in dat je cyclus weer op gang gebracht moet worden omdat je lichaam nu moet wennen zonder de pil. Maar aangezien jij een vrij regelmatige cyclus hebt, heb je denk ik vrij weinig last van ontpillen. Ik heb er naar mijn idee helemaal niet last van gehad en ik ben nu een half jaar gestopt met de pil.

    Ik wens je in ieder geval veel succes! En hopen dat je snel zwanger mag worden!

    Liefs Farfan
     
  3. mama 1984

    mama 1984 Fanatiek lid

    20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hallo

    Ja dat kan hoor, dat je cycles een of 2 dagen schommeld.
    Dan moet je alleen uit gaan van je langste cycles!

    Ja ze zeggen dat ontpillen bestaat! Terwijl heel veel doktoren zeggen dat dit echt onzin is!

    Dus wanneer je er echt vanaf bent ? :(
    Dus als we het even hebben over het ontpillen, Volgens mij kun jij wel zeggen dat je niet meer aan het ontpillen bent , je hebt een vrij regelmatige cycles.


    groetjes
     
  4. diaantjuh

    diaantjuh Lid

    16 jul 2007
    66
    0
    0
    woonbegeleidster
    breda
    het kan zeker dat je 2 dagen later of korter bent
    bij mij schommeld mijn cyclus tussen de 30 en 36 dagen dus wees maar blij!
    hoelang het duurt om te ontpillen kan ik niet zeggen, dat is denk ik bij iedereen verschillend ook afhankelijk van hoelang je de pil hebt gebruikt

    Diana
     
  5. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    heey meiden,
    heel erg bedankt voor jullie reacties!ben nu best opgelucht eigenlijk met dat ik dus een vrij normale cyclus heb,hopen dat t nu dan snel raak is
    en ik hoop dat jullie snel zwanger worden!succes ik zal duimen:)
     
  6. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook zo eentje..

    Tot nu toe een cyclus van 24 of 26 gehad :)
     
  7. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    @enise ja echt lastig steeds die paar daagjes verschil,je weet nooit precies wanneer,maar inshallah zullen we snel zwanger worden ;)
     

Deel Deze Pagina