wanneer klussen??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonaches, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    spannend kell maar zal heus wel oke zijn benieuwd of je vooruit word gezet
    hier nog steeds geen ongi te bekennen en zit nu op m n 31ste dag normaal tussen dag 29 en 31 ongi
    heb wel al getest maar nog geen positieve test

2. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Zo er is weer een nieuwe dag aangebroken...! Bah helaas weer werken. Heb een rot bui...;) Geen zin om te werken hahahaha.

Volgens mijn voelde ik die kleine net.... Voelde echt een plofje..... jammer het was heel snel 1x-tje, voor ik het door had dacht ik... heyy dat kan die kleine wel eens zijn hihihhi.... Hoop het! en dat ik het vandaag vaker mag voelen :).

@ Orchi... Jammer van je temp daling! was er echt wel beetje van overtuigd dat het raak kon zijn deze maand. Nee een hele dag film kijken zit er natuurlijk niet in met een kleine.... Hihihi ik ben duidelijk nog niet ervaren hihihi.... Vanaf volgend jaar is het voor mijn ook afgelopen hihihi.

@ Mama... Welcome Back!!! Gelukkig heb je het lekker gehad! weer heerlijk he om thuis te zijn? ik had twee weken geleden precies het zelfde:).

@ Kell.... Spannend zeg vandaag je echo... Ik duim voor je schat! Spannend he... Ik weet onze echo nog heel goed ik was ook mega zenuwachtig.... Kreeg niet eens me telefoon normaal in me tas daar in de kamer.... Me vriend zei... Rustig schat, ben je zo zenuwachtig... geef je telefoon maar hier ik doe hem er wel in hihhihihi..... Wat een sukkel ben ik he hhahaha en toen zaggen we dat geweldige bontje... ( want meer zag je nog niet ) en daarin een kloppend hartje... de tranen rolde over me wangen van geluk!!!!

Laat het lekker over je heen komen meid! en geniet van het moment.... Maak je niet te druk, want het zit wel goed!! echt waar... Vertrouw op je baby-tje;).

@ Char... Ja nog 10 dagen... Spannend!!!!!!! Ben zo benieuwd!! hihih denk een knul hoor.... Orchi heeft het voorspeld hihihi dus ben benieuwd....

@ Sher.... Ik ga zo ook maar eens die foto`s van je bekijken hihihi nog niet echt aan toe gekomen maar wordt nu wel heeeeeel nieuwsgierig. Hoe is je nieuwe baan? al verteld dat je zwanger bent??

Heerlijk weer wat te doen hebben... Thuis zitten zonder werk is niks voor mijn dus wees maar blij dat je gelijk wat anders hebt gevonden. Na me verlof lekkker geen 5 dagen meer werken... Hihhi dat is toch ook wel echt heeeeerlijk hihihihiihih.....:)

xxxxxx

3. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

kell, succes vandaag meis! laat je het ons nog even weten!

minnii, zodra ze 1 zijn geworden is het gedaan met de rust :D werkse vandaag!!

hier, ik ga mijn sop emmer maar vast pakken en de badkamer doen!

gelukkig gaat het zonnetje nu schijnen :)

4. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Orchi.... Succes met soppen vandaag! hier wordt het ook wat lichter, maar van zon kunnen we nog niet spreken.

Hihihi en het eerste jaar heb je geen nachtrust hihihi dus het overlapt elkaar?!?!?!?! hahahahaa

xxxx

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen dames!! :D

Minniii, wat leuk dat je je kleintje gevoeld hebt! :D

Kell, succes met je echo vandaag. Laat je weten hoe het is gegaan?

Orchi, echt balen meid van je temp. Al ongi klachten??

Hier, temp is weer omlaag, een dipje. Voel nog niets van een evt. ei. ;) Gisterenavond wel geklust, was erg leuk. :D Alleen man was nog iets te enthousiast na dat ie klaargekomen was haha. Dus floepte er meteen uit en nam gelijk de hele zooi mee haha.. Maarja er is wel iets in gebleven geloof ik hoor. ;)

Punt is nu dat het plan was om donderdag zijn potje te vullen... dus nu geen sex meer... maar stel we zouden donderdagavond weer aan de slag gaan is weer te snel qua zaad kwaliteit...
    Lastig. Volgens FF komt mijn eisprong na dit weekend. Dus wil eigenlijk even door gaan met klussen.
    Misschien moet ie dan maar volgende week z'n potje vullen. :p
    Lastig hoor....
    Vooral omdat ik niet weet wanneer mijn ei komt.... kan zo nog een week langer duren bij wijze van.
    En zou het wel leuk vinden om zwanger te raken VOOR ik aan de medicijnen ga haha.

6. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Char....

Ja super he.... Werd er echt even stil van... Zo bijzonder moment....

Ja heel lastig...! Wanneer moet je het potje inleveren dan ? ik zou lekker klussen als je wil.... Potje komt dan wel een andere keer hihihi.... Als het spontaan gaat en jullie hebben zin... Lekker doen!! Daar ontstaan de mooiste kindjes uit ;)

xxxxx

7. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kellllllll... Ik ben zo nieuwsgierig en moet steeds aan je denken...

Plaats je een mooie foto dalijk :D..

Zit met smart op je bericht te wachten!!!
    Geniet ervan meis!!

8. orchideetje

badkamer moet nog gedaan worden hihi, heb eerst beneden alles aangepakt dus ga nu richting boven, kleine ligt net in bed dus kan in 1x doorgaan wel zo makkelijk!

@minnii, nee hoor 1e jaar heb je genoeg rust als je net zo'n makkelijk kind krijgt als dat ik heb :D zo niet dan wens ik je bij deze vast sterkte en een knuffel ;)

@charise, ik snap dat je door wil klussen voor je aan de medicijnen gaat maar aan de andere kant die medicijnen zou je niet voor niets krijgen dus dan denk ik weer, hoe eerder hoe beter toch?!

@hier, nog geen ongi klachten, had ze wel maar ze worden minder, nah goed zal niet lang meer duren hoor anders volgend weekend keertje testen ofzo zie wel, heeft geen haast ;)

9. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hallo ladies,

Kell, spannend!! Wij zijn benieuwd naar je echo!!

@ Minii, heb je geen werk meer?? :$..ga je helemaal stoppen?? Dat zou ik ook niet kunnen..

Wat leuk dat je het hebt gevoeld...Ik voel het ook sinds 2,5 week en wordt steeds sterker en bijna elke dag nu :D

@ Orchideetje, hoop dat je zwanger bent meid!!! Succes met schoonmaken!!

@ hier, Ik voel me top..Heb nu paar dagen vrij en merk dat ik nog flink aan uitslapen ben haha! Maar daar moet verandering in komen haha! We gaan morgen lekker shoppen voor aankleding in de babykamer en ik ga die giraf tekenen als daar nog tijd voor is hihii :D

ALWEER 18 weken!!!!!

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Orchi.... Hahaha bedankt!! met mijn geluk krijgen we een klein darmpje hahaahahaha...

@ Nona... neeeeeee gelukkig niet!! ik heb gewoon me baan.... Hiervoor heb ik 9 maanden thuis gezeten, zodoende dat ik zei, thuis zitten is niks voor mijn tegen Sher...!!!

Ja echt heel apart dat gevoel.... Zit steeds te hopen dat ik het weer voel hahaah maar zal wel niet gelijk de hele dag zo zijn hahahaha.... Had verwacht dat ik die kleine veel hoger in me buik zal voelen, net onder me navel ofzo.... Maar voelde het veel langer... klein stukje boven me schaambeen...... hihi zo leuk

Lekker dat je een paar dagen vrij bent! geniet er maar lekker van.
    Ik deze week en dan volgende week donderdag een halve dag en dan hoop ik vrijdag vrij te kunnen nemen moet even aankijken hoe druk het volgende week is. Maar zoals het er nu uitziet kan ik die vrijdag erna wel lekker vrij nemen. Dan ga ik ook heeeeeeel lang uitslapen ( bij mijn is dat meestal tot 8:15 hahaha ) jammer genoeg

xxxxx

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hey meiden hoe is het hier?
    Ik zie dat het allemaal goed gaat gelukkig.

Met mij gaat het ook goed. Vandaag ben ik jarig.
    Ik ben 25 geworden, mooie leeftijd he haha :D bijna 30 hahah.

12. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    GEFELICIREERD Roosje!!!!

Maak er een leuke dag van!!!

Bijna 30 hahaha je hebt nog 5 mooie jaren te gaan joh!

xxxxx

13. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    @minni. Dankjewel lieverd. Ja zal ik maken hihi :D
    Jaa nog 5 jaartjes he. Ik wil misschien wel voor me 30e
    2e kind al :D

14. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zooo !!! hahahaha!!! Laat eerst deze maar komen hihihhi....!!

ik weet niet of ik een tweede wil.... Me vriend wel dat zegt hij nu al maar ik wil er denk maar 1-tje hahaha

xxxxxxxx

15. orchideetje

roosje, gefeliciteerd meis!

nona, 18 weekjes jeetje zeg :$

minnii, bijna klaar met werken mop!

hier, badkamer is schoon jiehaaa

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @ minnii: ik heb ze gelukkig in het begin al gelijk verteld van de zwangerschap :). Zie wel waar het schip strand hihi, tot nu toe doen ze nergens moeilijk over. had vandaag al de taak om iemand in te werken en dan werk ik er zelf pas net haha. Dus dat was wel een goed teken. En coool dat je de beeb gevoeld hebt :)!

@ Roosje: gefeliciteerd met je verjaardag meis :D Geniet er lekker van.

@ Kell: spannenddddd, ben benieuwd hoe je echo was :)!

@ orchi: Geen bloed is moed he meis!! Hopen dat de duivels wegblijven :)!!

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Dankjewel meiden. Ik probeer te genieten maar ben vandaag een beetje sufjes :D straks met manlief leuks gaan doen hopelijk.

Minni, ik wil wel een 2e. Manlief wil er 4 ofzo maar dat hoef ik ook niet zo veel ahahhaa

18. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    goed nieuws. kloppend hartje gezien.
    ben nu 7 wk en 5dgn.
    heb over 3 weken pas weer echo.
    worden vreselijke 3 weken.
    kan nog niet helemaal blij zijn, vorige keer ging t mis bij 8 wk.
    hoop dat ik na de volgende echo een beetje kan genieten.
    zal straks eens kijken of ik n foto kan toevoegen.
    ga nu eerst n dutje doen. ben bekaf vd spanning

19. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wat fijn Kell!!! :D:D:D En hou moed meid, het komt vast en zeker goed! Al begrijp ik je angst natuurlijk heel goed!

Roosje, Gefeliciteerd met je verjaardag meid! 25 is mooie leeftijd. Ik ben vorige maand 25 geworden.

Orchi, lekker bezig in huis jij. ;) Ik moet sowieso pas 10 augustus terug komen dus krijg eerder geen medicijnen. Dus moeten sowieso minimaal een week van te voren potje van manlief inleveren, dus als je zo bekijkt hebben we nog wel even. Maar ja dacht zo snel mogelijk dan zijn we er vanaf.
    Maarja als er nog een kansje in zit deze maand wil ik die wel grijpen. ;)
    Maarja we hebben vanmiddag om 4 uur even lekker leuk momentje gehad hahaha.. :p
    Dus zei al van ja ik zou niet donderdag potje vullen hoor, dat is te kort... ja toch?? Nouja we zien wel hoor... kan ook volgende week. ;)

Nona, ga je zelf schilderen? Uit losse hand of natekenen of overtrekken??

Hier vannacht weer werken...

20. orchideetje

@charise, ik dacht 3 volle dagen geen lozing en dan inleveren, huishouden moest gebeuren, morgen ben ik er de hele dag niet ;)

@roosje veel plezier als je nog iets leuks gaat doen!

@sher, geen bloed is moed idd, maar ga er maar niet van uit hoor!

@hier, pannekoeken! :D

Deel Deze Pagina