Nee, nog niks eigenlijk...... Maargoed, m'n eisprong voel ik ook nooit, dus ga er maar vanuit dat ik van een bevruchting of innesteling ook niks te voelen krijg...... Heb alleen beetje last vanm'n slokdarm ofzo of m'n keel. Geen echte keelpijn, maar het voelt alsof het daar een beetje gezwollen is, ook net met brood eten voelde ik het met slikken...... maar dat heeft misschien eerder met een aankomend griepje te maken! Dus blijf gewoon nog afwachten..... hopelijk begin deze maand naast jou op het zwangerschapsbankje!
Je zit nu in de tweede ronde?? Ik denk dat je wel goed zit, maar hopen dat hij vanavond nog even kan..Ik verleid mijn vriend altijd Werkt altijd.. Ik zeg dan altijd heb zin liefje even een vluggertje Dan is het alleen voor mezelf een moetje en niet voor hem hahaha
@ Vivian, ik hoop het ook zo meid.. Heb je normaal andere rondes wel veel kwaaltjes? Want dat had ik wel en ineens deze ronde amper iets... Dus dat kan ook goed teken zijn!
Hee dames, Net ineens weer steekjes in m'n buik, links baarmoeder en lijkt soms beetje eierstok. Kan dit innesteling zijn of is dat te laat op 9 DPO? Als ik morgenochtend test moet ik dan kruidvat test of uiterst gevoelige test die van 6 dagen voor nod kan gebruiken?? Ik wil die steekjes rapporteren in FF, maar zou niet weten hoe ik dit noem?
Hee Charise, Ja kan innnesteling zijn..Wellicht heb je late innesteling... Ik zou invullen cramps ofzo..Ik heb express deze cyclus niks ingevuld qua kwaaltjes, want je gaat er zo op letten dan Ik zou gewoon allebei de testen doen!
Meiden ik heb toch getest zonder manlief! Ben net naar de kruitvat gereden in me pauze... En volgens mijn mag ik me bij Nona!! en Sher !! aansluiten Hihihi Ik ben volgens mijn zwanger!!!!!!!!!!! Sta helemaal te shaken en tranen in me ogen. Het streepje is nog wel heel licht maar hij staat er wel. Ik probeer de foto er zo snel mogelijk op te zetten maar heb hem met me telefoon gemaakt en hij verzend hem niet naar me pc pff zal je net zien. Wacht maar even met feliciteren want miss zie ik alleen het streepje wel... kusssss
AAAAAH miniii....zie je nou mijn gevoel had gelijk!!!!!! JAAAA leukkkk GEfeliciteerd! Kan niet wachten op de foto!!!!
minii, ronde 4 was voor ons beide een gelijke ronde!! Zelfde klachten !!!! Vind het zo leuk voor je!!!!
Wat denken jullie?!?!?!?! Mag ik me aansluiten bij jullie Nona en Sher??? Ben bang dat hij niet duidelijk genoeg is?!?! Weet niet of ik me foto zo goed plaats... Ben helemaal van slag
Hij is overduidelijk hoor meid! Nogmaals gefeliciteerd!! Nu genieten van je zwangerschap..... blijf je net als Nona en Sher ook gezellig hier kletsen?!!!! XX
O My God wat een geweldige ronde weer! Vorige ronde twee zwangere en nu weer, hopen op nog meer!!! Wat geweldig! @ minii, ik heb echt 8 dagen achter elkaar getest tot hij knalpositief werd...en zie de mijne van MvM...dat was een knaller, terwijl die van 500 HCG test en die je nu doet is vanaf 8 HCG En mijne zag er 4 dagen voor NOD ook zo uit!! Heb vertrouwen komt helemaal goed!! Je bent zwanger meid
Ja je moet wel blijven kletsen hoor!! Is zo gezellig Wel spannend hoor, en dan wou je tot morgen wachten Ik zou morgenochtend een ochtendtestje doen!!
Daarnaast had ik ook een CB gedaan paar dagen later!! Hoelang ben je nu ongeveer? Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?
Ik ben helemaal aan het stuiteren Komt ook doordat ik niks te doen he hoor hahaha! Jeetje dit topic heeft alweer 1000 berichten!!