wanneer komen de kwaaltjes?????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angelaatje, 12 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    weet iemand wanneer de kwaaltjes komen?
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat verschilt per vrouw. De ene heeft helemaal geen last van kwaaltjes de ander al vanaf een week voor de menstruatie.

    Succes
     
  3. Oleole

    Oleole Niet meer actief

    Hoi Hoi,
    Die vraag wanneer komen de kwaaltjes en hoe voelen ze vraag ik mij ook steeds af. Wat ik wel merk sinds ik probeer zwanger te worden dat ik opeens "alles" voel in mijn lichaam. Elke pijntje, steekje ed. En dan steeds maar afvragen go had ik dat vroeger ook? Frustrerend.....ik probeer het nu maar even van mijn af te zetten!!
    Succes verder
    groetjes Nicole
     
  4. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hallo nicole b

    bedankt voor je berichtje :)
    ik had dat ook bij de eerste ronde dat ik overal op lette.
    dat probeer ik nu niet meer te doen.
    ben echt benieuwd wanneer de kwaaltjes zouden kunnen komen.

    gr
     
  5. Oleole

    Oleole Niet meer actief

    Ik ook!! :D
     
  6. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Helemaal waar!!! Heb ik ook! Normaal voelde ik nooit iets bijzonders en nu denk ik bij ieder krampje, prikje, steekje of gevoel: 'zou het iets betekenen?". Ik ben normaal supernuchter, maar sinds zijn vriend en ik proberen een kindje te krijgen, is het met die nuchterheid wat dat betreft helemaal verleden tijd. Dus: probeer zover als het lukt gewoon af te wachten. Alle signalen die je krijgt kunnen heel sterk lijken op zwangerschap, maar je hebt duidelijkheid wanneer de test het uitwijst.

    Succes!!!
    Anouk.
     
  7. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    OO hier hetzelfde, echt heel stom, maar telkens voor mijn nod voel ik weer iets en denk ik, zou het???Maar ne dan word je weer ongi Telkens voel ik weer wat anders, en iid normaal ben ik hartstikke nuchter maar nu we bezig zijn!?
    Ik word af en toe helemaal knetter van mezelf, en neem dan voor bij de volgende cyclus me nergens meer druk om te maken als ik wat voel, en dan voel je dus weer iets heel anders en denk je weer zou het??? Lastig hoor!
     

Deel Deze Pagina