wanneer kun je testen met Sensitest MIDSTREAM Zwangerschapstest???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door petrab, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrab

    petrab Actief lid

    19 aug 2010
    398
    0
    0
    Vanaf wanneer zou ik kunnen testen met Sensitest MIDSTREAM Zwangerschapstest?
    Heb 10 september mijn NOD.
    Wanneer zijn jullie begonnen met testen en kreeg je een goed resultaat (positief of negatief)??
     
  2. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.178
    4.314
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dan zou ik 10 september gaan testen...
     
  3. MamavanK

    MamavanK Bekend lid

    25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hai,

    Ik heb met deze test 6 dagen voor NOD positief getest. Volgens mij staat dat zelfs in de bijsluiter, dit is toch de meest gevoelige test? Als dat zo is, dan dus 6 dagen voor...

    Groetjes,
    MamavanK
     
  4. dolfijn1982

    dolfijn1982 VIP lid

    1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik zou niet meer als 3 dagen voor NOD gaan testen.. dit ivm met kans op vmk.. ook al zou het misschien wel kunnen met deze testen..
    Heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat je positief mag testen van een plak beeb!
     
  5. Tamara84

    Tamara84 Bekend lid

    16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ik probeer me zelf altijd te bedwingen om pas op NOD of zelfs bij 1 dag overtijd te testen, lukt niet altijd maar goed... ;)
     
  6. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik zou ook proberen om niet eerder als 3dgn voor NOD te testen. Alles daarvoor kan je positief testen maar dan is er een hele grote kans dat het nog misgaat.......
    Met deze test zou je tot 6dgn voor NOD al positief kunnen testen.
     
  7. petrab

    petrab Actief lid

    19 aug 2010
    398
    0
    0
    Bedankt voor jullie reactie's.

    mamavank:
    het is inderdaad de gevoeligste test.

    Ik ga proberen zo veel mogelijk geduld op te brengen!!!

    iedereen succes.
     
  8. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hihihihihi............SUCCES :D

    Mij gaat het zeker weer niet lukken hoor :D
     
  9. petrab

    petrab Actief lid

    19 aug 2010
    398
    0
    0
    Ik vrees dat het bij mij ook niet gaat lukken (wachten tot NOD), maar positief blijven denken HIHI.
     
  10. Thalia30

    Thalia30 Fanatiek lid

    14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hi meiden, kan iemand mij uitleggen waarom je op 4 dagen voor NOD, meer kans zou hebben dat het fout gaat dan wanneer je test wanneer je 3 dagen voor NOD bent?
    Ik heb daar zelf nooit onderscheid in gemaakt, voor NOD is dacht ik gewoon voor NOD.
    Heel veel zwangerschappen gaan nog fout voor NOD, als je niet voor NOD test ben je je daar niet van bewust.
    Petrab je kunt prima voor NOD testen, maar ik zou me wel even in lezen wat betreft de risico's etc zodat je voor jezelf kan bepalen of je voor of na NOD gaat testen.

    De testen van het Kv ( kv 2 v 5) zijn heel erg gevoelig, maar de testen van alvita die je bij de apotheek kan kopen zijn ook heel erg gevoelig!
    Bij mij was de vroege predictor gisteren negatief, terwijl de Kv licht positief was.
    Ook op de vroege test van testpoint amper een streepje te zien, terwijl de Kv, alvita en CB plus duidelijk licht positief waren.
    Extra gevoelige testen doen het volgens mijn ervaring dus zeker niet altijd beter dan testen die je volgens de bijsluiter vanaf NOD zou kunnen gebruiken.
    Heel veel succes deze ronde :D
     
  11. petrab

    petrab Actief lid

    19 aug 2010
    398
    0
    0
    Thalia30: Je bent zwanger, echt te gek joh, Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!
    bedankt voor je reactie.
     
  12. Thalia30

    Thalia30 Fanatiek lid

    14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    :D Dankjewel meis!! Ik hoop dat jij ook positief test deze ronde! Spannend hoor.
     
  13. MamavanK

    MamavanK Bekend lid

    25 aug 2010
    526
    81
    28
    Hai,

    Ik kon 6 dagen voor NOD positief testen, zoals ik al zei.. Maar zoals de andere dames zeggen, je hebt 6 dagen voor NOD nog een grote kans dat het misgaat. Niet altijd natuurlijk, maar je bespaart jezelf wel een teleurstelling als je gewoon op je NOD test, of een dagje ervoor ofzo...
    Ik heb zelf ook een aantal keer positief getest, (meerdere testen, meerdere merken) en achteraf toch (een paar dagen later) ongesteld geworden..


    Zelf wil ik ook heeeeeeeel graag snel testen, maar ik hoop het vol te houden tot NOD ;)

    Heel veel succes en geluk toegewenst!... (en plezier!!)

    Liefs,
    MamavanK
     

Deel Deze Pagina