Wanneer mag ik?

Discussie in 'De bevalling' gestart door AnnES, 27 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnES

    AnnES Nieuw lid

    27 mrt 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi! Ik ben op het moment van dit typen 39+4 zwanger.

    Al een lange tijd last van mijn buik/harde buiken en mijn rug. Gister ochtend opeens vaginaal verlies, echt vocht ook het zat tenslotte tot me knieën. VK is gekomen en dacht de slijmprop in delen. Dmv een testje was het géén vruchtwater.
    Sindsdien nog wat slijm(proppen) verloren maar echt bebloede slijm proppen/klontjes zoals bij een menstruatie zegmaar. Ook heb ik nu dus al anderhalf dag helder bloed verlies bij elk toilet bezoek en continue last van me buik/rug. Vanacht tot 4 uur opgezeten met best wel pijnlijke alles eigenlijk. Enige fijne was, de rustige muziek en dat ik het enigzins weg leek te kunnen puffen, wat trouwens totaal vanzelf ging..
    Al weken last van "mensutratie achtige pijntjes" die alleen maar erger worden maar wel na uren eventjes weer vertrekken.. paracetamol haalt het scherpe kantje er net vanaf. Vandaag redelijk de dag doorgekomen maar het is continue aanwezig, en dat maakt het vermoeiend. Misschien wel extra omdat ik niet bewust alleenstaande moeder word. En het dus ook niet kan delen wat ik ervaar, of mijn zorgen of dat iemand eventjes voor mij zorgt zodat ik het even kan loslaten, maar dat is niet anders natuurlijk.

    Wat denken jullie? Zal het nog lang duren? De kleine man was heel rustig afgelopen dagen maar is vandaag niet te doen zo aanwezig, wat stiekem toch ook wel fijn is!
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Wat vervelend voor je dat laatste loodjes zo pittig zijn. Hoe is het vannacht gegaan? Heb je een beetje geslapen?

    En om antwoord op je vraag te geven: het zal niet heel lang meer duren. Je bent er echt bíjna.
     
  3. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.318
    4.700
    113
    Vrouw
    Vervelend van al je kwaaltjes!

    Weet je verloskundige ook dat je steeds bloed verliest?

    Het zal vast niet lang meer duren, heel veel succes met de aller laatste loodjes en voor als het zover is!
     
  4. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.846
    16.878
    113
    Vrouw
    In de laatste week voor mijn bevalling veel last gehad van 'voorwerk' en harde buiken die ik af en toe zat te timen... met 40+6 is onze dochter geboren..
    Veel succes nog met de laatste loodjes.. maar misschien ben je inmiddels al wel bevallen? :)
     
  5. Ang1987

    Ang1987 Fanatiek lid

    28 jul 2020
    2.390
    2.155
    113
    Geen ervaring mee maar wil je succes wensen met de laatste loodjes en mocht je al bevallen zijn hoop ik dat je een goede bevalling hebt gehad.
     

Deel Deze Pagina