Wanneer na de bevalling weer beginnen met pil?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Salentein, 8 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Oh ik voel me echt een 16 jarige newbee maar ik ben na mijn zwangerschappen nu twee jaar later na allerlei probeersels nu toch weer met de pil gestart. Ik weet nog niet wat ik ervan denk. Ik ben hormonaal rustiger (wat fijn is) maar mijn libido is bijv echt stukken minder dan dat ik niet aan de pil ben. In elk geval wil ik het nog heel even de tijd geven omdat het hormonaal rustiger zijn ergens ook wel fijn is.

    Maar goed nu mijn dommige vraag: ik slik vandaag (zondag) mijn laatste pil. Wanneer start ik dan weer: volgende week zondag of maandag? Ik dacht zelf de achtste dag dus maandag maar ik twijfel ineens enorm en googlen maakt het niet beter haha.

    Dus wie helpt deze newbee :p
     
  2. ffff

    ffff Bekend lid

    9 okt 2012
    911
    545
    93
    Je start altijd op dezelfde dag. Als het goed is ben je op een maandag gestart, heb je toen 21 pillen geslikt dus op een zondag de laatste. Dan begin je weer op de maandag daarna, anders verschuif je je menstruatie telkens een dag.
     
    Salentein vindt dit leuk.
  3. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Je bent mijn held vandaag :) Bedankt!
     
  4. Salentein

    Salentein Niet meer actief

    Haha ik zie trouwens dat ik heb geschreven: wanneer na de BEVALLING weer beginnen met de pil maar ik bedoel na de STOPWEEK :roflmao:
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.
  5. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Is ook een soort bevalling:roflmao:
     
    Salentein vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina