weet het niet zeker?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dromertje, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
    Omdat ik sinds het stoppen van de pil een lange tijd geen ovulatie heb gehad en dus een erg lange cyclus, vraag ik mij het volgende af.

    Op de ovulatietestjes was steeds een licht streepje te zien ( lichter dan de controle streep, afgelopen zondag en maandag was het streepje even donker als de controlestreep.
    Maandag had ik de gehele dag buikpijn, alsof iemand aan je baarmoeder trekt ( beetje raar omschreven :( ) Ook had ik een soort bekkenpijn. De dag erna was dit allemaal afgelopen en was de ovulatie test ook weer negatief. ( licht streepje)

    Nu mijn vraag: Ik heb dus 2 dagen een even donker streepje als het controlestreepje gehad. Maar geen streepje dat donkerder was.
    Ook was mijn temperatuur niet veel gestegen ( van 36.4 naar 36 .65)
    Kan ik nu blij zijn met het feit dat ik mijn ovulatie heb gehad of is 2 dagen een donkerder streepje te kort?
     
  2. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi!

    als het 2e streepje net zo donker is geweest 2 dagen heb je je ei gehad! :D

    liefs rebbel
     
  3. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja je heb je ei gehad...net zo donker op donkerder dan controle is positief...kan soms maar 1 dag zijn soms 2 als je ei niet lekker wil springen kan de piek met LH hormonen eventjes aanhouden om het ei toch te laten springen 8)
     
  4. Miepie80

    Miepie80 VIP lid

    6 mei 2007
    8.101
    3
    0
    Nee hoor, je kan er gewoon van uit gaan dat dat je ei was! Bij mij is ie altijd maar een 1/2 dag positief (even donker of iets donkerder dan controlestreep).
    Op de wachtbank nu dus.... succes!
     
  5. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
    Dankjewel dames,

    Dat stelt me gerust! Succes allemaal! ;)
     
  6. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je temperatuur is trouwens ook netjes gestegen, het moet tussen de 0.2 en 0.5 stijgen en dat is gebeurd bij jou. Bij mij steeg het ook hooguit 0.3.

    groetjes,
    Snoopy
     

Deel Deze Pagina