Ik had even het volgende: Je eisprong schijnt 14-16 dgn voor je ongi te zijn nu vraag ik mij af of dit dus bijv ook kan 18 dgn voor je ongi? Ik heb schijnbaar een cyclus van 29 dgn en zou mijn eisprong de 15e geweest moeten zijn echter voelde ik deze de 19e ik had halve dag last van mijn liezen.. de 14 hebben wij onveilig gevreeen en zou dan betekenen dat ik 5 dgn later mijn ei had wat dus weer mijn ongi laat opschuiven. Maar dan heb ik een cyclus van 33 dgn?? Mijn langste was ooit 31 dgn en kortste 28 dgn en ik houd het al sinds vorig jaar augustus bij Volgens de 29 dgn cyclus ben ik vandaag 1 dag overtijd en heb afgelopen woensdag en vanochtend negatief getest
Lengte van je cylcus: 31 dagen Begin menstruatie: 2-apr-2010 Begin van je vruchtbare periode. Dit is de dag dat je begint met ovulatietesten: 15-apr-2010 Je meest vruchtbare dag valt op of omstreeks: 20-apr-2010 Je kunt testen met een Sensitest zwangerschapstest vanaf: 29-apr-2010 Je kunt testen met een Sensitest extra gevoelige zwangerschapstest vanaf: 27-apr-2010 Je kunt testen met een winkelmerk zwangerschapstest vanaf: 03-mei-2010 Indien je niet zwanger bent Je volgende cyclus begint op: 03-mei-2010 Je kunt opnieuw beginnen met ovulatietesten op: 16-mei-2010 Indien je wel zwanger bent Gefeliciteerd je bent vandaag precies 28 dagen zwanger. Hierbij wordt er geteld vanaf het begin van je laatste menstruatie. De conceptie kan circa 2 weken later hebben plaatsgevonden. Je baby is uitgerekend op: 06-jan-2011 Sensitest ovulatie-calculator. Ovulatie berekenen. Eisprong berekenen. Wanneer kan ik zwanger worden | Sensitest
Dank je wel ik weet dat volgens berekening mijn ei de 15e geweest zou zijn nu was mijn vraag meer of het ook mogelijk is dat het later kan komen? Normaal gesproken is je ei 14-16 dagen voor je menstruatie maar kan dit bijv ook 18 dagen zijn?
Ik heb normaal gesproken een cyclus van 28 dagen en dan dag 16 mijn eisprong. Dus het zou wel kunnen met 29 dagen dag 18 lijkt mij zo.
Ja ben erg benieuwd We hebben nl de 14e onveilig gevreeen ik dacht dat ik in een veilige fase zat maar had de verkeerde data in mijn iphone staan (heb er een speciale app voor haha) echter is mijn cyclus dag geen 29 dagen meer maar 33 het schuift nl allemaal op dan... Mijn laatste menstruatie was 31 maart nl