Wanneer ongesteld na mislukte innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Coco17, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco17

    Coco17 Actief lid

    9 jul 2015
    170
    244
    43
    Hoi allemaal,

    Even een vraagje waar ik niet helemaal uitkom...

    Ik ben normaal gesproken altijd keurig om de 28 dagen ongesteld.
    Echter, vorige maand werd ik ipv 8 oktober, 3 oktober ongesteld. De menstruatie was ook heel anders. Veel lichter en maar 3 dagen ipv de gebruikelijke 5 dagen wat ik normaal heb....

    Aangezien de 'menstruatie' ook heel anders aanvoelde, dacht ik zelf aan een mislukte innesteling. Maar kan je dan al zo vroeg ongesteld worden???

    Nu had ik gisteren (als ik van mijn oude cyclus uitga) weer ongesteld moeten worden, dit is echter uitgebleven. Goed nu mijn vraag, als het vorige maand nou een mislukte innesteling was, kan dit invloed hebben op de zwangerschapstest die je nu doet? Dat er dus nu nog hormonen van vorige maand aanwezig waardoor je positief test, maar niet daadwerkelijk zwanger bent?

    Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen!!!
     
  2. Sanniee

    Sanniee Lid

    2 nov 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    als er geen innesteling heeft plaats gevonden is er dus ook geen hcg hormoon aanwezig. Zoiezo niet zoveel dat een test dat kan detecteren.

    gewoon testen
     
  3. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Als de innesteling mislukt, is er geen zwangerschap en zul je gewoon ongesteld worden. Je hebt dan dus ook geen positieve zwangerschapstest. Over het algemeen beinvloedt het je menstruatie niet en de cyclus erna al helemaal niet.

    Je cyclus kan per ronde verschillen: moment van de eisprong, lengte van je luteale fase, mate van menstruatie. Je kunt er dus niet aan aflezen of er een mislukte innesteling zou zijn geweest.
     
  4. Coco17

    Coco17 Actief lid

    9 jul 2015
    170
    244
    43
    Bedankt voor de snelle reacties!! Ga zo een zwangerschapstest halen... Spannend hoor!!

    Zit nog wel een beetje in m'n maag over m'n menstruatie van vorige maand, maar goed....
     
  5. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.453
    3.441
    113
    Kan het geen innestellingsbloeding zijn geweest? Dat wordt namelijk ook wel eens verward met een menstruatie. Als het dat wel was, moet de test nu wel positief zijn. Ik duim voor je. Succes.
     
  6. Aquavis

    Aquavis Actief lid

    23 okt 2012
    224
    0
    16
    Ja daar moet ik ook aan denken!
    Spannend zeg! Ga je vandaag nog testen?
     
  7. Coco17

    Coco17 Actief lid

    9 jul 2015
    170
    244
    43
    Ja gister getest maar negatief grrrrr
     
  8. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    Balen!
    Hopelijk snel een positieve test!
    Misschien een idee om ovulatietesten te gaan doen?
    Na een paar rondes weet je dan wanneer je NOD is, omdat je LF wel bijna altijd gelijk zal zijn. Bij mij wel ieg.
    Duim voor je!
     

Deel Deze Pagina