Wanneer ongesteld na norlevo morning after pill?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Niveah, 4 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Hoe ging dit bij jou in z'n werk? Wat kan je verwachten?
    Bedankt alvast!
     
  2. laney

    laney Actief lid

    2 okt 2009
    335
    72
    28
    Wat een morning after pil doet is je eisprong uitstellen. Daarom is die ook alleen effectief vóór je eisprong. Zodra die eenmaal is gesprongen is hij gesprongen. Als je hem dus goed hebt geslikt kan het nog 2+ weken duren voordat je ongesteld wordt.
     
    Niveah vindt dit leuk.
  3. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    En als je hem hebt geslikt na je eisprong? Want je weet het natuurlijk nooit
     
  4. Lilou

    Lilou Actief lid

    31 jan 2011
    206
    29
    28
    Als je eisprong net geweest is voor je de morning after pil genomen hebt voorkomt hij dus niet meer een mogelijke zwangerschap. Ik zou sowieso een test doen na twee weken om het uit te sluiten.
     
  5. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Zondag map genomen, direct na gescheurd condoom. En vandaag bloed verlies net. Zo onderbuikpijn ook. Ik voelde het aankomen. Mag je er dan vanuit gaan dat je niet zwanger bent dan?
     
  6. laney

    laney Actief lid

    2 okt 2009
    335
    72
    28
    Dan heeft de morning after pil geen zin meer. Maar het advies is altijd slik maar gewoon, omdat je het inderdaad nooit zeker weet.
     
    Niveah vindt dit leuk.
  7. Lilou

    Lilou Actief lid

    31 jan 2011
    206
    29
    28
    Als je nu ongesteld wordt zat je dus niet meer in je vruchtbare periode en heb je geluk gehad. Wist je zelf niet wanneer je weer een menstruatie kon verwachten?
     
  8. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ja dat wist ik wel maar wilde toch het zekere voor onzekere nemen.
    Maar het was mini beetje bloed. Nu niks meer..
     
  9. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Kan ook nog innesteling bloeding zijn...

    Mocht je op tijd geweest zijn en je eisprong hebben uitgesteld kan het ook gewoon spotting zijn geweest!

    Afwachten dus nog maar even
     
  10. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Oef dat hoop ik van niet... Afwachten idd
     
  11. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Volgens mij zorgt de map niet alleen dat je eisprong niet komt, maar heeft deze ook een negatieve invloed op je baarmoederslijmvlies. Dus ook al neem je ‘m na de eisprong en zou dat eitje wel bevrucht zijn, dan wordt een innesteling alsnog bemoeilijkt.
    Mijn ervaring was dat de menstruatie iets later kwam dan verwacht. Ik had voor de tijd wel gruwelijke buikpijn door de pil.. hopelijk was je gewoon op tijd!
     
  12. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Dat dacht ik ook! Ik had donderdag eind middag echt mega buikpijn en donderdag avond bloed. Eerst oud bloed en roze bij afvegen. Maar nu nog bloed dus denk dat het gewoon goed zit nu. Was niet mega veel bloed laatste dagen maar ook niet weinig.
     

Deel Deze Pagina