wanneer stoppen met de babyfoon?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leeuwen77, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Nou, mijn vraag is dus duidelijk! Wanneer gaan jullie, of zijn jullie, gestopt met het gebruik van de babyfoon!

    Laura is nu bijna 6 maanden, en wij hebben er een met een monitor. De monitor staat snachts al uit! Maar het geluid staat nog wel aan! Maar ik wil eigenlijk hem nu helemaal uit zetten.
     
  2. Ylana

    Ylana Actief lid

    6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Mijn dochter is nu ruim 4,5 jaar oud en we gebruiken hem nog steeds...
     
  3. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik ben al na een week of 4 gestopt met de babyfoon. Als er echt iets is, hoor ik haar toch wel en ik werd alleen maar onrustig van het horen van elk zuchtje, steuntje en snikje. En naarmate baby's ouder worden, hoor je ze ook prima huilen...dat volume is er wel. :D

    Dus mijn 2 centjes zijn dat je de babyfoon wegdoet wanneer jij eraan toe bent. :)
     
  4. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ja, gek he! Eerst had ik de monitor dag en nacht aanstaan. Die heb ik na een week of 4 uit gezet. nu wil ik zelfs het geluid uitzetten. Je merkt idd dat je langzaam naartoe groeit.
     
  5. greetje82

    greetje82 Bekend lid

    11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik heb hem al 2 maanden uit s'nachts. Als ze huilt hoor ik haar wel.
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    ik denk dat je er mee moet stoppen als je er aan toe bent. ik gebruik m nog steeds (9 maand) omdat ik bang ben dat ik m anders niet hoor, en anders ga ik er op liggen.. (op het geluid :D )
     
  7. gabje20

    gabje20 Bekend lid

    20 jan 2006
    597
    0
    0
    in de nacht nog nooit babyfoon gebruikt, gebruik hem alleen als me dochter boven lekker slaapt en ik beneden zit. Anders horen we dr niet !
     
  8. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik gebruik m nog steeds.
    Vind het fijn om toch zo Lieve te kunnen horen.
    Ook elke nacht gaat ie mee naar boven naar onze slaapkamer.
     
  9. Ranjeewha18

    Ranjeewha18 Niet meer actief

    Wij slapen naast Sam.. (Andere kamer) Maar we hebben nog steeds de babyfoon aan..
    Ik vind het heerlijk om wakker te worden van zijn gebrabbel :D
     
  10. Tigger

    Tigger Fanatiek lid

    1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Wij hebben de slaapkamerdeuren open staan en wij horen bijna alles.
     
  11. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Als ik beneden ben hoor ik ze echt niet dus hier staat hij nog aan. We hebben er 1 maar ik hoor ze er allebei op.

    Als we boven zijn (bijv. snachts) dan gebruiken we hem niet hoor, de deur op een kiertje is dan voldoende.
     
  12. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Als ik beneden ben heb ik hem aan, want anders hoor ik hem echt niet.
    S'nachts heb ik hem meestal uit staan.
     
  13. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Wij slapen hier altijd met de airco aan. Dus in de babykamer en in die van ons! Dus ik zal haar alleen maar horen als ze echt hard huilt! Vanaf volgende maand is haar slaapkamer naast die van ons (we zijn een derde slaapkamer aan het aanbouwen) en ik denk dat ik hem dan niet nodig heb.
     
  14. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik gebruik m sowieso overdag, ik hoor haar echt niet beneden.

    En 's nachts gebruik ik 'm ook. Ik word al heel lastig wakker met de babyfoon aan ( en soms ook niet :oops: dan is partner er al 3 x uitgeweest ofzo :) )
    Dus als hij uitstaat denk ik dat ze wel heel hard moet krijsen als ik wakker wil worden
     
  15. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ik heb hem nog steeds ongebruikt in de kast liggen!
    ondanks dat zijn slaapkamerdeur dicht zit, we hebben 5 katten die anders lekker in zijn bedje erbij gaan liggen, horen we hem beneden wel.

    joyce
     
  16. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    s'nachts heb ik hem altijd uitstaan,anders hoor ik ieder,kreuntje,zuchtje en kuchje van haar,onze slaapkamer deur staat dan altijd open en dan hoor ik haar ook heel goed.
    s'avonds en overdag hebben we hem wel aan,anders horen we haar niet,door de radio en tv.

    Groetjes,
     
  17. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik gebruik de babyfoon ook alleen maar overdag als ik beneden ben en Jelle boven. Ik heb ook pas een babyfoon gekocht toen Jelle 6 wkn oud was, omdat ik dacht dat ik hem toch wel zou horen als ik beneden op de bank zat... We hebben een oud huis, en het is hardstikke gehorig hier. Maar ik vond het heel vervelend om de hele avond met gespitste oren op de bank te zitten... :D

    Ik merk wel dat ik hem nu vaker uit durf te zetten overdag, ook omdat hij zich soms in slaap moet huilen en ik daar niet tegen kan als bezorgde moeder... ;)
     
  18. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik gebruik hem nog steeds overdags en s'nachts. Ik slaap heel diep en anders hoor ik haar echt niet.
     
  19. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben 'm alleen overdag aan omdat ik Emme niet hoor als ik beneden ben. 's Nachts hebben we 'm nooit aan.
     
  20. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    overdag als Teun in zijn bed ligt en slaapt zetten we hem wel aan want anders horen we hem niet... ....en snachts staat hij uit we slapen in de kamer naast hem met een hele dunne wand ertussen....

    maar gewoon doen wat je gevoel ingeeft....
     

Deel Deze Pagina