Wanneer testen na vermoedelijke innestelingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Orchidea, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Goed, aller eerst ik zeg “vermoedelijk”. Ik trek hier uit niet meteen de conclusie dat het een innestelingsbloeding zou zijn.

    Wij zijn momenteel alweer 4 rondes bezit voor een tweede kindje. Helaas heb ik vorige maand met precies 5 weken een miskraam gehad, na 1.5 dag bloeden ben ik het vruchtje verloren. Op 29 Maart heb ik nog een na controle gehad bij de verloskundige. Zij bevestigde dat ik inderdaad schoon was, en ze vermoede dat ik momenteel in mijn vruchtbare periode zat. Mijn verloskundige heeft mij geadviseerd om vanaf de miskraam beginnen met te tellen ivm een nieuwe cyclus. Op 14 Maart is de bloeding gestart, rond 22 Maart merkte ik al wat rekbaar slijm op, wat een tijdje heeft aangehouden. Ik weet NIET exact wanneer mijn eisprong is geweest, ik gebruik namelijk geen ovulatie testen, en wilde de natuur zijn gang laten gaan, als ik zwanger zou worden weer, zou dat fijn zijn.

    Maar nu, afgelopen dinsdag avond (9 April) merkte ik savonds tijdens het afvegen wat rood bloed. Ik heb een paar keer afgeveegd en het varieerde tussen wat druppels, en een behoorlijke druppel. In totaal zal het een half maand verbandje zijn geweest. Ik heb tot woensdag een maandverbandje in gehad maar verder is er geen bloedverlies te bekennen. Wel continu steekjes in de onderbuik, en gevoelige borsten. Tot nu toe heb ik nog geen positieve test gehad, ofnja. Wel. Van 2BE sure, maar die vertrouw ik niet echt. Want met dezelfde urine was de Kruidvat 2V5 negatief.

    Nu is mijn vraag, wanneer zou ik een rieele kans hebben om op “korte” termijn positief te testen? Mijn nod zou volgens de verloskundige morgen zijn. De 12e, dan is het 4 weken na mijn miskraam. Normaal heb ik ook een cyclus van 27 dagen, max 30.

    Ik weet dat het nog alle kanten op kan, maar ik heb gewoon het gevoel zwanger te zijn. Vooral omdat ik dit soort bloedverlies bij mijn 2de zwangerschap ook had. Ik testte hier pas 11 dagen na de bloeding positief met predictor early. Dit is uiteindelijk ook misgelopen.
     
  2. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Nu met een goede test
     
  3. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen en gister middag met Kruidvat 2V5 getest, en die geeft nog steeds negatief aan.
     
  4. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Volgens mij zou 2 dagen na innesteling het hcg ongeveer zichtbaar moeten worden.
     
  5. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    2besure liet bij mij ook al snel positief zien, en 2 dagen later ook op de predictors!
     
  6. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Vanmorgen weer op 2BE sure, niets te zien, nu niet met het blote oog. Kruidvat early ook niets. Gisteren avond leek mijn menstruatie dan ook door te komen, maar tot nu toe zet het niet door als een gewone menstruatie. Het is even afwachten, maar dit is niet wat ik gewend ben van een menstruatie... normaal komt het nooit zo “vaagjes” maar de testen blijven negatief..
     
  7. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Als de testen negatief blijven denk ik dat je helaas niet zwanger bent. Je cyclus kan ook wat van slag zijn na een miskraam.
     
  8. all4love

    all4love Bekend lid

    23 jan 2019
    754
    459
    63
    Vrouw
    Hoe is het nu? Heb je nog getest of heeft de menstruatie doorgezet?
     
  9. Orchidea

    Orchidea Bekend lid

    1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Helaas vorige ronde ongesteld geworden, maar inmiddels van de nieuwe cyclus wel zwanger. Eind goed al goed dus!!
     
    Leraje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina