Wanneer testen na zetten pregnylspuit?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door FoXii, 3 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Hallo,

    Mijn naam is Brenda en ik ben sinds afgelope maand weer begonnen met hormoonbehandelingen om zwanger te kunnen worden. Ik gebruik in het begin provera om zo een ontrekkingsbloeding te krijgen waarna ik bij de bloeding een uitgangs echo krijg en dan besproken word hoeveel units gonal-f mag spuiten. Zodra mijn follicle minimaal 18-19 mm is mag ik een andere spuit zetten ( pregnyl ) met 5000 units

    Nu is mij destijds verteld dat de dag vanaf de pregnyl spuit je 16 dagen moet wachten op een zwangersschaptestje te doen ivm vals positief mogelijke uitslag van zon test.

    Nu is mijn vraag: hoeveel van jullie hebben al eerder getest dan die 16 dagen? En was dat dan inderdaad vals positief?

    Met vriendelijke groet,

    Brenda
     
  2. Piraat

    Piraat Actief lid

    30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Ik mocht altijd 14 dagen naar de spuit testen. Maar ik kon niet zo lang wachten :D zowel bij de eerste als bij de 2e naar 12 dagen een positieve test. En spoot dan op de dag van de terugplaatsing ook 5000 pregnyl.
     
    FoXii vindt dit leuk.
  3. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik heb 8 dagen na pregnyl 5000 een testje gedaan en die was negatief!
     
  4. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Goed om te horen! ik doe morgen zoiezo nog een testje voor de zekerheid aangezien ik al een licht positieve test had... ik zit wel op dag 11 nu dus morgen dag 12 :) daarna zal ik zaterdag nog een testje doen en dan dinsdag denk ik ter "afsluiting" om zeker te weten dat ik echt zwanger ben en dat dan kan doorgeven aan het zkh :D

    Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! ook al zit het er bijna op!
     
    Piraat vindt dit leuk.
  5. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Wanneer je begon met testen en het positief was op welke dag was dat? ( na het zetten van pregnyl )
     
  6. Piraat

    Piraat Actief lid

    30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Dank je, ik deed dat zelf ook om de dag. Dan krijg je toch een beter beeld dan als je elke dag een test doet. En succes!
     
    FoXii vindt dit leuk.
  7. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Ik jen alleen een dag na TP, dus 8 dagen na pregnyl gekeken of het weg was en dat was toen het geval. Daarvoor niet getest
     
  8. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    Dankjewel! jij ook met de laatste loodjes!
     
    Piraat vindt dit leuk.
  9. FoXii

    FoXii Actief lid

    25 mei 2016
    229
    282
    63
    Vrouw
    Huisvrouw
    Drachten
    ahh oke :) dankjewel voor je antwoord en gefeliciteerd met je zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina