wanneer testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sheila82, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik stel de vraag maar even hier..

Ik ben net begonnen (hiermee bedoel ik sinds lange tijd, ben nu in stopweek) met de eerste strip, de pil...heb alleen wel een aantal pillen vergeten en heb veel last van diarree gehad..(gevoelige darmen)
    Ik had tussendoor wat bloedverlies, beetje maar. Ook een keer na gemeenschap ineens bloed, ook niet heel veel hoor, was vrijwel meteen weer weg na afvegen enzo..
    (had ik nog nooit gehad!!!)
    nu had ik de laatste 4 pillen maar niet meer ingenomen door al die klachtjes enzo en dat er een kans in zit dat ik zwanger ben?
    Ik stop nu trouwens helemaal weer met de pil, vind het toch maar niks...voel me nl ook misselijk, sneller hoofdpijn (had ik in de 1e 2 weken).
    Heb rommelende buik....en een derde kindje is eigenlijk toch wel heel gewenst..dus we zien wel hoe het loopt..

maargoed..we hebben we regelmatig gemeenschap gehad, in alle weken..,.
    ik zou dus trouwens in de stopweek menstruatie moeten hebben..nou, er is wel wat bloed geweest maar zo weinig!meer bruin bloed en lichtroze, maar een heel klein beetje helder rood, eigenlik vrijwel geen helderrood bloed..
    zo moet ik me normaal vaak verschonen zeg maar, regelmatig nieuwe tampon, nu zt er steeds maar aan 1 kant beetje bloed (meer bruin dan rood, en slijm) en had ik op een gegeven moment maar inlegkruisje ingedaan want tampons deden gewoon zeer omdat ik vrijwel geen bloedverlies had....
    nu had ik nog wel heeeel lichtroze verlies, alleen maar met afvegen..
    heb vandaag huisarts gebeld, assistente gesproken, ze gaat het overleggen met huisarts en dan moet ik rond 16ur terugbellen..zij had het ook al over kans zwangerschap ivm vergeten en diarree...

maar: wanneer zou ik dan eigenlijk kunnen testen? Mijn man en ik hebben regelmatig seks gehad, in alle weken..ook dus voor en na het vergeten van de pillen en de diarree..

heb afgelopen donderdag voor het laatst getest maar was negatief..of moet ik er dan vanuit gaan dat er niks is??
    (ik had zaterdag, niet afgelopen maar week daarvoor, laatste pil gslikt,. maar moest er dus eigenlijk nog 4 innemen wat ik niet gedaan heb)

wie heeft een tip??

Liefs

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    misschien moet je wachten met de test,tot de tijd de datum dat je daadwerkelijk ongi moest worden en mocht je het dan nog niet zijn je dan een testje tegen aan gooit.
    misschien is je lichaam in de war,omdat je al een paar keer de pil vergeten bent,want zodra je stopt met pil maakt je lichaam zich klaar voor de ongi dag,en aangezien je een paar x het vergeten bent,is het een beetje in de war.
    maar ik zal zeker strax mocht ej nog niet ongi geworden zijn op de dag dat je ongi moest worden een testje doen.

succes.
    een derde leuk,hoe oud zijn je oudste kids.
    ik heb er ook 2 en ooit willen we ook een derde.!!
    Wij zitten nu in spanning want ben al paar daagjes overtijd dus,maar weet de laatste mentruatie-datum niet meer.dus ongeveer had ik eigenlijk vorige week woensdag donderdag het moeten worden,(denk ik)

kuss loesmari
    hou me op de hoogte

3. Sheila82

Hoi!!

Bedankt voor je antwoord!
    Ik zou eigenlijk afgelopen woensdag de laatste pil ingenomen moeten hebben...nben wel wat ongi geweest maar zo weinig, ik noem het eigenlijk geen menstruatie maar misschien is dit normaal als je de pil gebruikt?? is voor mij alweer een hele tijd geleden geweest , maar kan me niet herinneren dat ik deze klachten had, en was ook gewoon best flink ongesteld altijd...

ja, een derde zou echt leuk zijn, het kriebelt stiekem toch wel hoor...dus denk dat ik de pil maar gewoon weer weglaat, haha....is wat he, 1 strip gebruikt, niet eens helemaal, en nu alweer stoppen...

maar wat spannend bij jullie!!!Heb je testjes in huis??
    Wanneer wil je gaan testen??
    Ik zou al getest hebben dan, haha :D
    laat maar gauw wat weten want ben nu wel erg nieuwsgierig!!

Ik ken je trouwens nog wel...ik heb je ook bij mn hyves staan :D
    stuur me anders maar pb, kennen elkaar van dit forum maar heb mn naam eens veranderd ivm vervelende meelezers, haha

ik had nu net wel weer krampjes, dus ik naar wc maar niks hoor...nu is het rozeverlies dus ook weer weg, dat had ik vanochtend nl wel met afvegen, echt dat hele lichtroze, soms bijna niet zichtbaar

maar ik duim voor jullie en hoor graag wanneer je gaat testen!!!!

Liefs

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Spannend hoor Sheila!!

5. Sheila82

Ik heb vandaag getest maar was negatief......heb nu ook geen bruin of rozeverlies meer...misschien hoorde het toch allemaal bij pilgebruik (al had ik er dus eigenlijk best veel niet ingenomen...)
    stop er nu dus ook weer mee....is ook wat he, en zie wel hoe het gaat lopen (wel of niet snel zwanger)..ga nu niet echt bewust klussen , al zal dat misschien niet meevallen omdat ik al snel de signalen herken van de eisprong..
    heb nog steeds wel krampjes in mn buik maar mn temp was laag vanmorgen dus zal wel niet zwanger zijn dan...
    al zal ik misschien over een week voor alle zekerheid nog eens testen als klachten aanhouden...wel raar allemaal maar geen pil meer voor mij dus!
    (ben ook nog vaak snel misselijk tussendoor, erg irritant, schijnt dus ook door de pil te komen, de laatste pil heb ik begin mei ingenomen..

Bedankt voor de reacties!!!

Deel Deze Pagina