wanneer testen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door xuxa, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    meiden alle 3 negatief :(

ik ga hier niet meer testen.. heb er wel 1 liggen maar wacht tot 3 dec dan zou ik ongi moeten worden als ik het gewoon was geweest.

stomme cyclus :p

2. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Tja allemaal negatief wat jammer nou..
    Mijn test vanochtend was wat vergelijkbaar met jouwe xuxa eigenlijk gewoon negatief maar toch als ik echt heeeeel erg me best deed kon ik wel iets zien maar jahh ga dr maar niet vanuit.
    En ik voel me helemaal niet anders ofzo.. niet zwanger maar ook niet of ik ongesteld moet worden..
    Ook ik wil weer met jullie meewachten tot de 19e maar ja dat duurt nog wel even..
    Wel leuk dat we zo gelijk oplopen en in hetzelfde schuitje zitten..

Heb trouwens vanmiddag pillen van etos gekocht 'zwanger worden'. Niet geschoten altijd mis..toch..?

Nou iedereen een hele fijne zaterdagavond..

3. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    haha daar zat ik eerst ook aan te denken ... maar ik weet van me zelf dat ik dat niet vol ga houden

wel laten weten wat er 3 dec. uit komt he ..
    ik wil de uitslag wel weten meid ..

ik ga duimen voor je:D

4. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ja is zeker jammer dat we met zn alle negatief testen !!
    haha jaa ik had die van mij zoiezo al negatief gesteld !
    ik heb zoiets van niet duidelijk of als ik moeite moet gaan doen is het gewoon negatief !

we lopen bijna gelijk dan ..
    alleen ik voel me wel anders dan anders ...en het is echt niet omdat ik zo graag zwanger wil worden , dat ik dan ook dingen ga voelen ..

ja helaas duurt het nog 7 dagen , maar we raken alleen maar meer gefrustreerd als we elke dag gaan lope testen , dan kunnen we maar beter ons geduld op de proef stellen ..
    WANT GEDULD WORD BELOOND :D

en die pillen zwanger worden is dat niet gewoon foliumzuur ??
    want van foliumzuur word je niet zwanger;), het geeft alleen steun tegen een baby met openruggetje enzo ..

want ik slik toevallig al foliumzuur , en er staat ook op zwanger worden en voor zwangere vrouwen ...
    maar 1 ding is zeker , zwanger word je van je man :D en niet van een pilletje:D

5. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    en is er toevallig ook iemand die heel de dag door het gevoel heeft te ontploffen ?:)

ik heb namelijk heel de dag al het gevoel dat me buik gaat ontploffen
    ( het zelfde gevoel als je echt veel en veel en veelste veel heb gegeten )

gewoon zn erg opgeblaze gevoel dat je zelfs je spieren gespannen staan en dat je ook echt je spieren voelt :(

en weet je dan ook misschien waar het vandaan kan komen?

6. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Zo, ik heb net jullie 17 pagina's gelezen... wat spannend.. Vind het leuk om binnen te vallen in dit onderwerp;) Ik zit ook eerste ronde eerste kindje.. als mijn cyclus meteen 28 dagen is heb ik 17 nov. NOD. Vindhet ook erg leuk om die testjes van andere te zien;) zo heb ik al geleerd van nicky dat zelfs het kleinste streepje iets kan beteken (had ik nooit gedacht)

7. jose87

jose87 Lid

12 nov 2011
    18
    0
    0
    verkoopmedewerker en zumbainstructrice
    Wat spannend allemaal hahaha
    vanmorgen weer wakker geworden zonder tekenen van ongesteldheid..
    iedere keer als je naar de toilet gaat hoop je dat er niks is zit nu op dag 35 voor mij dag 3 nod..
    Alleen voel ik mijn onderbuik af en toe ik weet niet of jullie dat herkennen maar alsof je je eierstokken voelt (mijn moeder zegt dat kan niet) maar dat voel ik heel af en toe en heeeel licht!, normaal doen ze echt zeer bij de ongi.

xuxa: ik had dat vorige week ook die opgezette buik en mensen in mijn omgevingen vroegen zelfs of ik zwanger was zo extreem opgezet.. (moet ik zeggen ik sport veel en ben slank dus snel zichtbaar) wel eritant want ik had juist het idee ongesteld te moeten worden! ik kan je niet vertellen wat het is heb verstand van lichaam e.d. maar dit is voor mij ook onbekend! helaas want ik had je graag aan een antwoord geholpen..

Morgen maar eens een test doen (of toch dinsdag?)

8. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    haha stom he z'n opgezette buik ;)

als je morgen een test doe , ( als die dan negatief is ) kan je zaterdag weer testen :D

en zoiezo ben ik benieuwd naar de uitslag:D

9. jose87

jose87 Lid

12 nov 2011
    18
    0
    0
    Ja heel eritant allemaal, laat ons lichaam gewoon duidelijk zijn haha:D

Zal wel allemaal van de spanning komen, we willen te graag denk ik! en ik wil zo graag tegen mijn lieverd van 5,5 zeggen dat hij grote broer word dus mijn lichaam houd me gewoon voor de gek denk ik!!

Morgenvroeg testen en als die negatief is wacht ik ook tot zaterdag...dan lopen we gelijk op met nu? 3 ? of 4 vrouwen??:)

fijne zondag en niet te veel piekeren!! (doen we toch wel):)

10. jose87

jose87 Lid

12 nov 2011
    18
    0
    0
    ach en ik mag niet klagen want dit is pas poging 2..dus wat zeur ik ook eigenlijk!!

11. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ja volgens mij lopen we gelijk met zn 4e .. ( als ik god heb opgelet :D)

en naja piekeren doen we wel haha daar zijn we vrouwen voor :)

en naja ik wacht op de uitslag :D

( ondanks dat het pas de 2e poging is .. duurt het als nog te lang ... hahah geduld is tog echt een vak hoor ... we zouden het maar hebben ;))

12. anoniemmeisje

anoniemmeisje Actief lid

5 mrt 2009
    122
    0
    16
    Hier ook nog steeds niks. Gisteren wel weer enorme buikpijn alsof het zo gaat beginnen maar tot op heden niks. Wel weer meer afscheiding. Wacht duurt lang!!

13. krissie25

krissie25 Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.100
    0
    0
    NULL
    Provincie Utrecht
    Als ik niet ongi wordt ga ik ook zaterdag testen;)

14. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    jaa iik heb ook last van afscheiding... precies het zelfde als met me eisprong normaal ..
    ik zit nu eigelijk te twijfelen of ik niet een hele laate eisprong heb deze maand ..
    want toen ik dacht dat ik me eisprong had ( had ik van dat roze afscheiding ) dus gewoon heel klein beetje bloed ...
    ik weet 100% zeker dat ik hm toen had gevoelt ...
    me eisprong was de 26e ( dus beetje laat )
    en me 1e dag van me laatste MS was 8-10 -11

maja we wachten gezellig met zn alle af :)

15. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ach ja we willen allemaal dolgraag.. Liever gisteren als vandaag bij wijze van spreken.... Maar hebben het helaas niet in de hand..
    Ook bij mij dus geen nieuws..

En xuxa die pilletjes van etos 'zwanger worden' is alleen voor als je zwanger wilt worden. Zit oa foliumzuur in ja maar ook andere stoffen om de cyclus normaal te laten verlopen.. Niet dat het echt werkt i know maar jaa... Ik ben beetje wanhopig denk ik haha..
    Maar is nooit weg dacht ik zitten veel vitamines en foliumzuur in..

16. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    hier nog geen nieuws. Alleen dat ik er veeeeeeeeeeeeeel minder mee bezig ben! ongi komt wanneer die komt! ik wacht wel!

ik heb ook veel afscheiding. maar t is erger geweest!

17. jose87

jose87 Lid

12 nov 2011
    18
    0
    0
    ook ik heb erg veel afscheiding..hmm wat zou dat zijn??
    niet te veel op google daarover lezen want dan heb je direct 10 ziekte's te pakken..:D

18. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Wat fijn dat je er veel minder mee bezig bent.. Misschien helpt dat ook wel.. ;)

Je kan ook niks doen alleen maar afwachten inderdaad.. Ik wacht met je mee..

19. xuxa

xuxa Actief lid

7 nov 2011
    277
    1
    0
    NULL
    Dordrecht
    ik heb gelezen dat veel "witte vloed " ( dus afscheiding , die helder of een beetje wit is ) veel voorkomt bij de eisprong ( om de seksualiteit te verhogen .. we hebben natuurlijk allemaal veel meer zin al het onderin vochtig is anders gaat het pijn doen he ..

en ook tijdens de zwangerschap komt het veel voor ...

maar het kan ook zomaar even optreden en dat het daarna weer weg gaat ..

dus je heb er nog steeds niks aan deze info .. maar had het ff gegoogled:D

20. nelle1989

nelle1989 Actief lid

12 okt 2011
    262
    0
    0
    Ehh...even een vraagje van mij: mijn borsten doen sinds vanochtend echt ontzettend pijn. Met bh aan gaat het wel(niet te veel springen en zo haha) maar zonder bh is echt pijnlijk. Niet stekerig, maar gewoon zo'n beurs gevoel.
    Is dat ontpillen? Ik hoop stiekem een beetje dat het een teken is van een aankomende menstruatie?

Deel Deze Pagina