Wij gaan over 2,5 week op vakantie, Justin is dan ruim anderhalf jaar. In zo'n zwembandje zitten vind ie ook niet meer zo bijzonder, ja voor eventjes, hij wil lekker rondbanjeren, maar ik zie alleen van die zwem(arm)bandjes va 3 jaar. Hoe hebben jullie dit dan gedaan?
Ik heb wel ergens armbandjes gevonden voor 1-2 jaar. Geloof bij de intertoys. Annika gebruikt ze sinds ze 1,5 is.
Patries, ik heb ze gehaald bij Perry Sport, ik heb maat 0 (is tot 2 jaar en tot 15 kg), ze gaan geloof ik tot maat 6 of nog verder het merk is Speedo. Succes met zoeken. Waar ga je naartoe, wij gaan ook de 1e week van sept.
De Hema heeft Jip en Janneke zwembandjes en die passen prima. Wessel was 16 maanden toen hij ze voor het eerst om kreeg.
Tijn heeft ze deze zomer(14 maanden) ook al om gehad. In de zee. Vind die babyfloat niet veilig meer, hij hangt er helemaal overheen en probeerd het zwembad leeg te drinken. En in de zee met papa en mama, is heel spannend, maar voor de veiligheid toch die bandjes erbij om gedaan. Hij vond het prima, en deed ze zelf al ff om als hij wilde zwemmen! Wij hebben ze bij de makro vandaan, de kleinste maat. kus miek