wanneer verkleiner uit de maxi-cosie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esmee1808, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Wanneer hebben jullie de verkleiner uit de mai-cosie gehaald?

Mijn dochter past er nog wel in maar omdat er ook een stuk schuim achter haar rug zit steken haar benen nu een heel stuk uit. Heb nu vandaag de verkleiner er is uit gehaald maar dan zit ze vrij los en heeft ze bij haar hoofd nog veel ruimte aan de zijkanten en ze zit dan ook een stuk rechter.

2. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben 'm er met 3 mnd ongeveer uitgehaald. 't is maar net wat je beter vind passen denk ik. Hier een lange dikkerd, dus met dat ding erin paste hij er amper nog in, alleen helemaal opgefrot. Denk dat het niet zo uitmaakt of de benen uitsteken, recht(er) kunnen zitten lijkt me belangrijker.

3. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben de maxi cosi pebble. Deze heeft een andere verkleiner dan de voorgangers. Ik heb deze er met een maand of 2 al uitgehaald. Wel het hoofdding er nog in gelaten.
    Misschien kun jij dat ook doen? Het hoofdding erin laten? Maar dat ze wat losser zit is niet heel erg. Denk eens terug aan het begin, toen ze pasgeboren was...! :)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.157
    2.959
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    met 8 weken volgens mij...

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    12
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn dochter is geboren met 56 cm en 4315 kilo, we hadden een voetenzak erin omdat er toen een dik pak sneeuw lag dus de verkleiner hebben wij nooit erin gehad.

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier heb ik 'em er met 8,5 week uitgehaald. Zoonlief is helemaal niet zo groot, maar lag helemaal opgevouwen in de MaxiCosi vanwege dat ding. Heeft nu wel wat ruimte over, maar zit zo veel beter.

Bij onze oudste waren we wat laat. We vroegen ons een paar dagen af waarom hij zo huilde als we hem in de MC legden. Eenmaal de verkleiner eruit was dat probleem ook opgelost...

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    het kussentje heb ik er met 7 weken uitgehaald. Toen zat hij te hoog tegen de gordels aan. Die begonnen achter zijn schouders, en dat is te laag.
    Met 3 maand ook de hoofdsteun eruit gehaald, omdat hij daar te lang voor werd.

8. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Ik heb het kussentje van de rug er uitgehaald toen dat echt niet meer paste bij het hoofd, het maakt niet zoveel uit dat de benen uitsteken. Toen dat niet meer paste het hele ding eruit gehaald. Neem aan dat je ook alleen het kussentje van de rug uit de verkleier hebt gehaald en niet het hele ding....

9. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hier met ongeveer 9 week eruit gehaald, hij lag helemaal in elkaar gefrommeld ondanks dat het een klein mannetje is. Het verschilt denk ik ook qua stoeltje denk ik hoor. Ik heb de maxi-cosi sps en die is wat kleiner als andere volgens mij.

Deel Deze Pagina