wanneer voelden jullie de eerste symptomen????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door natascha25, 12 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    hallo aanstaandemoedertjes

    Aller eerst gefeliciteerd!!!

    Ik heb een vraag ... wanneer heb je de eerste symptomen gevoeld??? Was dat direct na de innesteling of nadat jullie overtijd waren???

    Ik ben benieuwd..

    Liefs natascha :D
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb er niets van gemerkt. mijn zwagertje kwam met de opmerking of ik ook zwanger was.. .die avond heb ik getest en ja hoor....raak!!!!
     
  3. Niet meer actief

    Sommige mensen voelen echt helemaal niks maf is dat.. Anderen zijn kotsmisselijk. Ik hoop dat als ik zwanger ben niet missselijk zal zijn. Heb best wel een belangrijke functie waar ze me niet kunnen missen.:)
     
  4. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ik voelde me zo euforisch, op een of andere manier. Maar totaal geen lichamelijke symptomen gehad, in het begin hoor! Niet misselijk bijvoorbeeld. Een apart gevoel, (een dag te vroeg) getest en ja hoor, zwanger!
     
  5. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Hmm, ik zal wel een uitzondering zijn, maar ik had zo'n 5 dagen voordat ik ongi moest worden steeds een misselijk gevoel... en omdat het mijn derde zwangerschap is herkende ik dit. Ik heb toen ook een test gedaan, maar daar was niets op te zien. 2 dagen later heb ik weer getest en die wees duidelijk uit: ZWANGER..

    Mijn verloskundige zei dat ik waarschijnlijk een hele vroege eisprong heb gehad, dat gebeurd soms. Heb je je eisprong later dan merk je pas wat tegen de tijd dat je ongi moet worden.

    Succes!!

    Gr. Sas.
     
  6. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Toen het raak was voelde ik het eigenlijk toch wel meteen.
    Ik merkte dat mijn tepels erg gevoelig waren, en voelde een beetje
    gerommel in mijn buik.

    Daar ik een heel onregelmatige cyclus had, heb ik er een dozijn testjes doorgedraaid. Maar toen het eenmaal zoveel was, en ik een test deed die negatief was vond ik dat heel vreemd. Ik wist namelijk bijna zeker dat het niet kon, want dat voelde ik aan. Daarom twee dagen later nog een testje gedaan, en JA HOOR POSITIEF !!! dus ZWANGER. :D
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik merkte het een paar dagen voor ik ongi had moeten worden aan mijn borsten, misselijk begon pas in de 6 e week ergens.
     
  8. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik heb achteraf mijn eisprong en innesteling gevoeld! En daarna paar dagen niks en daarna ineens geen trek meer in koffie en veel pijn in buik en rug, opgeblazen gevoel en heb toen ong. 2 dagen voor ik ongi moest worden getest en die was dus positief, was wel een heel vaag stippie! Later was tie duidelijker..
    maar dit is bij iedereen weer anders, somige hebben deze symptomen ook als ze ongi moeten worden!
     
  9. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Achteraf kan ik zeggen dat ik in de 2 weken voor mijn NOD last heb gehad van een vreemd hongerig gevoel. Kon het toen niet plaatsen, maar dat is nu precies het gevoel dat ik krijg vlak voordat ik misselijk wordt... Ook had ik in die 2 weken last van duizeligheid.

    Het gekke is dat ik dit allemaal niet als zwangerschaps symptoom heb herkend. Ik dacht echt dat ik gewoon ongesteld zou gaan worden. Pas een paar dagen voor mijn NOD had ik "een gevoel". Maar dat gevoel kan ik niet omschrijven.. Ik kan het voor mezelf niet eens terug halen...
     
  10. Niet meer actief

    kun je dat gevoel echt niet omschrijven??
     
  11. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Mmmm geen idee, volgens mij had ik t (behalve door t uitblijven van mijn menstruatie) niet echt door...ja ok, ik had een beetje opgezette buik, en gevoelige borsten maar dat zeg ik achteraf.....
    Ik denk dat dit voor iedereen echt heel persoonlijk is.
     
  12. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Oeehhh zie dat het spannend wordt voor jou Lolita! Nee, sorry, kan het gevoel echt niet omschrijven. Nog heeeel even geduld. Wanneer ga je testen?
     
  13. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Spannende tijden voor jou sientje!!!

    En verder iedereen bedankt voor zijn ervaring. Ik ben benieud hoe het bij mij zal gaan deze maand. Ik heb namelijk ook zo een vreemd gevoel. Maar omdat dit pas ronde 2 is kan ik me ook erg vergissen natuurlijk. ben benieuwd
     
  14. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hoi ik had de hele tijd het gevoel dat ik ongesteld moest worden. (ben erg onregelmatig dus weet nooit wanneer het komt.
    heb een paar weekjes gewacht met testen en toen ik positief teste was ik al vijf weken en twee dagen zwanger.

    Met week zes werd ik pas heel erg misselijk, zere borsten, verstopping etc.
     
  15. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik merkte een dag of 4 voordat ik ongi moest worden dat mijn borsten pijnlijk waren, maar dat waren ze meestal ook voordat ik ongesteld moest worden. Verder helemaal niets. Heb na 4 dagen overtijd een test gedaan en die was hartstikke positief! :D
     
  16. Jansen

    Jansen Bekend lid

    6 nov 2005
    588
    0
    0
    Beste Lolita,
    Laat me je geruststellen...iedereen is vervangbaar :)
     
  17. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ohh wat leuk ... gefeliciteerd elke aanstaande moeder hihi wat leuk .. je ziet mijn banner nog 6 dagen en dan weet ik meer.
     
  18. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Nou duimen maar dat de uitslag positief is !
    Spannend hoor...
     
  19. Niet meer actief

    :)

    Geloof me ik ben onvervangbaar ;)
     
  20. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Mag ik vragen hoe je dat straks op gaat lossen dan? :)
     

Deel Deze Pagina