Wanneer vruchtbaar na Implanon

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Caitlindeb, 8 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caitlindeb

    Caitlindeb Nieuw lid

    8 dec 2022
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hi iedereen,

    een klein vraagje. Ik heb na 2,5 jaar mijn Implanon laten verwijderen aangezien ik maanden aan een stuk een beetje ongesteld was. Op het moment dat het verwijderd was, is mijn menstruatie echt helemaal doorgekomen. Nu een week later, is het eindelijk over

    Vanaf wanneer zou ik terug vruchtbaar kunnen zijn? Ik las 1-2 weken maar ik ben er niet zo zeker van. Ik heb gisteren onbeschermde seks gehad en er niet 100% aan gedacht dat het al een week geleden is dat ik het heb laten verwijderen. Ik wil gewoon een tijdje hormoonvrij zijn en heb nog niet echt de intentie om aan kinderen te beginnen

    Alvast bedankt!
     
  2. Krisjee

    Krisjee Bekend lid

    19 feb 2013
    719
    1.244
    93
    NULL
    NULL
    In 2020 heb ik ook mijn implanon eruit laten halen op 7 juli. 26 augustus was ik toen voor de eerste keer ongesteld en pas toen we ermee bezig waren gelijk zwanger geworden na 2 keer ongesteld te zijn.
    Ik heb toen 3 implanons gehad van 2013 t/m 2020

    En Ik heb dit jaar mijn implanon eruit laten halen op 22 september. Ik ben toen op 31 oktober ongesteld geworden, en ben gelijk de eerste ronde weer zwanger geworden.
     
  3. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.166
    3.897
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb ‘m eruit laten halen in november vorig jaar (omdat hormonen niet werken voor mij) en had toen meteen een eisprong en daarna menstruatie.
     

Deel Deze Pagina