Wanneer weer menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door KellyMichelle85, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

    Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad op dag 37 van mn cyclus.

    Ik zit nu weer op dag 30 van mn nieuwe cyclus maar nog geen menstruatie. Normaal werd ik het altijd om de 28 dagen.

    Zijn er richtlijnen voor waneer je na een mk weer ongesteld wordt?

    Groetjes
     
  2. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee
    de een word gewoon weer ongesteld, de ander kan het wel 2 maanden bij duren.. dus er is geen richttijd voor de tijdsduur tot nieuwe mensi
     
  3. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mij is verteld na bbz dat het 4 tot 10 weken kon duren , ik werd zelf na 5,5 week weer ongesteld....
     
  4. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Oke, ik had gister namelijk wel een klein beetje het gevoel het te moeten worden maar dat is nu helemaal verdwenen..
     
  5. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vervelend he , hoe je lichaam je je voor de gek kan houden na een mk
     
  6. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Ja echt wel! Vorige maand heb ik echt 2 weken lang menstruatiepijnen gehad en nu voel ik weer haast niets aankomen..nou ja afwachten maar weer he...
     
  7. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Moet eerst echt al het HCG uit het lichaam zijn voordat er weer een eisprong komt?

    Ik heb net een ovutest gedaan en die was vet positief. Eisprong kan het nog niet zijn dus ik denk dat het van het HCG komt, maar ik heb al zeker een week helemaal geen zwangerschapssymptomen meer.

    Snap niet meer?/
     
  8. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Pookie naar mijn weten zorgt HCG ervoor dat je ook geen eisprong krijgt omdat het een ander hormoon afremt.

    Ik werd overigens netjes ongie na de miskramen.
     
  9. lautjuh85

    lautjuh85 Fanatiek lid

    19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ben na mijn mk in juni helemaal niet meer ongesteld geworden.
    Ik ben meteen weer zwanger geraakt. Ik ben nu ongeveer 5 weekjes zwanger.
     
  10. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    lautjuh85; WAT EEN GOED NIEUWS
    daar krijgt een mens weer hoop van!


    Ik maak mij nu al zorgen of de eisprong weer op gang komt.
    Mijn lichaam heeft het vruchtje niet uitgestoten wat sinds 6 weken geen ontwikkeling meer had dus hoe weet mijn lichaam dan dat het eruit is? En dat het kan ophouden die hormonen...........

    Het menselijk lichaam; wat een raadsel is het toch
     
  11. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Hoi pookie,

    Ik heb gelezen dat het idd wel even duurt voor het hcg uit je bloed is maar hoe lang ja dat is een goede vraag..Ik heb mijn eisprong net als vorige maand op dag 18 gehad. Dit merkte ik aan die glasheldere afscheiding.

    Lautjuh van harte!
     
  12. Devana

    Devana Actief lid

    8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Hey Meis,

    Ik werd na 30 dagen (ipv 28 dagen) weer ongi na mijn curretage. Was weer als vanouds: krampen, rugpijn enz... Maar was blij dat ik mijn cyclus weer wist.. Heb wel een test gedaan toen ik overtijd was. Maar was negatief, wist toen wel dat de hcg uit mijn lichaam was . We mogen nu weer voor het eggie!

    Sterkte, liefs Devana
     
  13. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik werd na mijn mk na 25 dagen weer ongi, normaal heb ik een cyclus van 28 dagen...

    en nu moeder van een gezonde dochter dus hou hoop!
     
  14. samkids

    samkids Niet meer actief

    @ Pookie: snap ik nou goed dat je nog steeds het vruchtje hebt? Of bedoel je dat het niet spontaan is weggegaan maar door curretage weggehaald is?

    @Kelly: ik heb inmiddels bijna 9 weken geleden een mk gehad en ben nog steeds niet ongesteld geworden. Vet balen dus. Vanaf 4 weken na mijn miskraam wel met enige regelmaat krampen. Dacht 5 weken geleden natuurlijk meteen aan nieuwe zs, maar een week geleden was mijn HCG maar 16, dus dat kan dan geen nieuwe zs zijn. :( Je lichaam kan je dus goed voor de gek houden.
     
  15. pookie66

    pookie66 Fanatiek lid

    9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik ben afgelopen donderdag gecuretteerd bij wat ruim 10 weken zwanger had moeten zijn. Vruchtje is niet verder gekomen dan 5/6 weken.

    Volgens mij heeft mijn lichaam nu echt door dat het weg is. Ik heb zondag en maandag redelijk wat buikkrampen gehad en wat stolsels en oud bloed. Waarschijnlijk is mijn bm weer aan het krimpen.
    En vanmorgen is mijn temperatuur weer gedaald naar 36,7.
    Dus dat gaat goede kant op. Hopelijk laat de eisprong niet te lang op zich wachten!
     
  16. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Nou ik zit inmiddels op dag 34 maar nog steeds geen menstruatie te bekennen. Wel af en toe menstruatie krampen gehad en vandaag een test gedaan maar nagatief!

    Geen idee wanneer ik nou ongi zou moeten worden.

    Zou het misschien kunnen dat ik toch zwanger ben en pas over een week of 2 positief test? of zou ik dan nu al positief moeten testen?
     
  17. samkids

    samkids Niet meer actief

    Hey Kelly, ik ben een paar dagen geleden dan eindelijk ongesteld geworden. Na 9 weken! Mijn geduld is echt op de proef gesteld en had al een afspraak met de gyn staan...
    Ben jij gecurreteerd? Ikke niet, en ik heb het idee dat het dan langer duurt. Ik hoor van veel mensen die dat wel zijn, dat ze 4 weken later al weer een normale cyclus hadden. Bij mij heeft het nogal wat langer geduurd.
    Aan de ene kant denk ik: had ik me ook maar laten curreteren. Maar aan de andere kant: het was nergens voor nodig en het kan ook schade aanrichten.

    Geduld is een schone zaak...
     
  18. KellyMichelle85

    21 jul 2008
    29
    0
    0
    Reisverkoopster
    Amsterdam
    Hoi Drew,

    Nee ik ben niet gecurreteerd. Weet je ik zat echt nog in een heel vroeg stadium dus het was nog helemaal niets, er was zich zeg maar iets aan het voorbereiden en dat is een menstruatie geworden.

    Jeetje na 9 weken pas zeg zoo...ja ik snap er echt niets van. Wel af en toe die menstruatie krampen maar geen menstruatie en geen positieve test..

    Om gek van te worden toch!
     
  19. samkids

    samkids Niet meer actief

    Kelly, het is echt niet leuk inderdaad. Ik had vanaf 4 wkn na mijn mk kramp. Ik dacht natuurlijk meteen aan een nieuwe zs, de vk ook. Door de recente mk teste ik ook nog steeds positief voor HCG dus daar hadden we ook niets aan.
    De krampen gingen door, de HCG nam steeds een klein beetje af, maar ongesteld ben ik niet. Op de dag dat ik het beu was en afspraak met de gyn had gemaakt, werd ik ongesteld... EINDELIJK!
     
  20. blond74

    blond74 Niet meer actief

    Hoi Pookie,

    Ik heb begin augustus ook een curettage gehad. Ik zat een beetje met dezelfde vraag als jij. Wat ik heb gedaan is een zwangerschapstest, om te kijken of het HCG uit m'n lichaam was, dan weet je ook weer of er een eisprong komt.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina