HoiHoi het onderwerp zet het al, wanneer zijn jullie weer voor het eerst ongesteld geweest na de bevalling? Ik ben nu bijna 8 weken terug bevallen en ben nog niet ongestel geweest. Ik geef geen BV, heb 2 dagen terug een heel klein beetje bloed verloren, maar dat kan je niet eens bloed noemen. Vraag me af hoe dat bij jullie zat! kus miek
Ik heb ook geen BV gegeven en ik kreeg 10/11 weken na de bevalling mijn eerste "menstruatie". Het was nauwelijks het woordje menstruatie waard, maar verloor wel een paar dagen wat druppels bloed. Toen ben ik meteen aan de pil gegaan en de eerste stopweek kwam de eerste echte menstruatie en ik kan zeggen: die was heftig! Ik heb toen het overgebleven kraamverband opgebruikt. Dus het kan best dat het wat menstruatie was. Bij mij was het ook echt minimaal.
Ik heb ook nog steeds geen menstruatie en ben nu 3 maanden verder! Ik wacht nog even geduldig af en anders ga ik over 2 weken maar is naar de huisarts.
Is heel normaal hoor, elk lichaam is anders. Ik moest zelfs na mijn miskraam 8 weken wachten voordat ik weer ongesteld werd.
Nog steeds niet en maak me ook wel een beetje zorgen. Ik heb wel steeds zeurende buikpijn, maar er komt niets! Wel veel meer afscheiding dan voor de zwangerschap (geen schimmeltje o.i.d. hoor), wie heeft dat nog meer? Ik moet maar eens even een afspraak maken bij de huisarts. Ze hebben er wel medicijnen voor om het op gang te helpen, maar het zou zo fijn zijn als je lichaam het zelf deed.
ik was na 6 maanden weer ongesteld. ik gaf dan wel borstvoeding. de eeste keer was een paar druppels maar ben nu 3 keer oingesteld geweest en wel heeeeel heftig! ik las al eerder dat ze het kraamverband weer gebruikte! nou hier ook en het was echt nodig! ik ben niet meer aan de pil gegaan maar ben wel netjes om de 4 weken ongesteld!! tis heel normaal dat het een tijdje duurt hoor. borstvoeding of niet!
ik gaf tot 6 mnd volledig bv en daarna kwam natuurlijk de bijvoeding (groente, fruit) en bv en ben pas na 9 maanden weer ongesteld geworden. Overigens heb ik tot 11mnd gevoed. Van mij mag dat deze keer wel weer gebeuren, heerlijk om zo lang niet ongesteld te zijn!
Dat gevoel deel ik wel met je, heerlijk zo lang niet ongi te worden. Ik ben inmiddels 7 maanden op weg met de borstvoeding en ook nog steeds niet ongi geweest (vanwege mijn geweldige cyclus al 20 maanden niet ). Ben alleen wel bang dat wanneer het uitbreekt, het ook heel erg is. Ik heb namelijk al een paar weken iedere keer buikpijn wat lijkt op de ongikrampen van voorheen, rugpijn wat ik nog nooit gehad heb (ook niet tijdens de zwangerschap). Geen afscheiding e.d. en een humeur, berg je maar. Soms denk ik wel dat ik zwanger ben omdat mijn buik zo raar voelt van binnen. Gek genoeg weet ik niet meer hoe het voelt om zwanger te zijn, maar ook niet meer hoe het voelt om ongi te worden. Mijn lijf houdt me gewoon aan alle kanten voor de gek. Ik ben echt nog giga aan het ontzwangeren volgens mij. Hmmm, gelukkig ben ik niet de enige...