Knal testen, zo vroeg?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by ilss, Sep 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilss

ilss Actief lid

May 2, 2010
    303
    162
    43
    Op dit moment ben ik in opleiding
    Zuid-Holland
    Hallo,

Ik ben een gelukkige vrouw. Gister teste ik op mijn nod positief, niet een heel duidelijk streepje maar een streepje. Ik ben vandaag dus 1 dag over tijd.
    Nu teste ik vandaag weer (waarom ik dat 10000x moet doen ik weet het niet ;) haha) en deze knalde enorm.
    De urine was nog niet eens door heel de test gelopen of je zag het streepje al. Na 4 min leek het streepje van gisteren helemaal niets meer vegeleken met de nieuwe test.
    Kan een test serieus zo snel oplopen? Ik ben dit niet gewend uit vorige zwangerschapen, meestal duurde dat zeker een dag of 6-7 voordat ik zo'n knaller had.
    Ik ben nu bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzo.

heel blij hoor! Maar ook in shock haha.

Attached Files:

2. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

May 7, 2017
    938
    317
    63
    Female
    WoW dat is wel een heel verschil! Nog nooit gezien zo haha maar gefeliciteerd :D

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik vind het eigenlijk een hele normale test voor 1 dag na nod...zeker nog geen knaltest,maar gewoon een mooie test!
    Van harte gefeliciteerd:D

4. Olliebol

Olliebol Actief lid

Jan 23, 2014
    245
    91
    28
    Female
    Misschien dat je urine gisteren wat minder geconcentreerd was? Hoe dan ook, mooie test. En gefeliciteerd!

YasmijnN likes this.
  5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik denk eerder dat je die van gisteren niet zo serieus moet nemen.

Ik heb met deze testen (testjezelf toch?)
    Dit ook gehad. Toen had ik van de Kruidvat inmiddels een knaller en de volgende dag een lullig streepje net al jij had gisteren en dezelfde middag weer een knaller.

6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

Jun 2, 2015
    3,393
    1,595
    113
    Noord-Brabant
    Bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap is je hcg net vaak lager dan je zou verwachten voor de zwangerachapsduur.
    Bij mola is het vaak hoger.
    Maar ik vind het streepje ook niet uitzonderlijk voor 1 dag na NOD, die van gisteren was eerder heel licht...

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ziet er goed uit hoor voor 1 dag na nod.
    Gefeliciteerd.

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Je testen zien er goed uit, allebei. Zwangerschapstesten zijn niet geschikt om oploop/gehalte van hcg te testen, maar alleen de aanwezigheid ervan aan te tonen. En dat is er bij jou duidelijk, je bent zwanger!

Het verschil is idd groot, maar dat kan makkelijk bij verschillende testen. Als je goed kijkt zie je dat ook de controlestreep een stukje donkerder is.

Gefeliciteerd iig! :)

9. Anonymous1223

Anonymous1223 Actief lid

Jul 8, 2015
    188
    0
    16
    Ik zat eerder aan een meerling te denken ;).
    Gewoon even een cb met wekenindicator kopen en met ochtendurine nog een keer testen.

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    de hoogte van het hcg zegt niks over het aantal kindjes.
    Iemand kan ook snel hcg opbouw hebben bij een eenling. En iemand die zwanger is van een tweeling kan ook een "normale" hcg opbouw hebben.
    Een cb met wekenindicator heeft dus ook geen meerwaarde maar is sowieso leuk om te doen.

Esila likes this.
  11. manuela83

manuela83 Actief lid

May 12, 2016
    259
    24
    18
    Female
    thuismama
    kerkdriel
    gefeliciteerd vind het mooi testen

Share This Page