Hallo, Ik ben een gelukkige vrouw. Gister teste ik op mijn nod positief, niet een heel duidelijk streepje maar een streepje. Ik ben vandaag dus 1 dag over tijd. Nu teste ik vandaag weer (waarom ik dat 10000x moet doen ik weet het niet haha) en deze knalde enorm. De urine was nog niet eens door heel de test gelopen of je zag het streepje al. Na 4 min leek het streepje van gisteren helemaal niets meer vegeleken met de nieuwe test. Kan een test serieus zo snel oplopen? Ik ben dit niet gewend uit vorige zwangerschapen, meestal duurde dat zeker een dag of 6-7 voordat ik zo'n knaller had. Ik ben nu bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzo. heel blij hoor! Maar ook in shock haha.
Ik vind het eigenlijk een hele normale test voor 1 dag na nod...zeker nog geen knaltest,maar gewoon een mooie test! Van harte gefeliciteerd
Misschien dat je urine gisteren wat minder geconcentreerd was? Hoe dan ook, mooie test. En gefeliciteerd!
Ik denk eerder dat je die van gisteren niet zo serieus moet nemen. Ik heb met deze testen (testjezelf toch?) Dit ook gehad. Toen had ik van de Kruidvat inmiddels een knaller en de volgende dag een lullig streepje net al jij had gisteren en dezelfde middag weer een knaller.
Bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap is je hcg net vaak lager dan je zou verwachten voor de zwangerachapsduur. Bij mola is het vaak hoger. Maar ik vind het streepje ook niet uitzonderlijk voor 1 dag na NOD, die van gisteren was eerder heel licht...
Je testen zien er goed uit, allebei. Zwangerschapstesten zijn niet geschikt om oploop/gehalte van hcg te testen, maar alleen de aanwezigheid ervan aan te tonen. En dat is er bij jou duidelijk, je bent zwanger! Het verschil is idd groot, maar dat kan makkelijk bij verschillende testen. Als je goed kijkt zie je dat ook de controlestreep een stukje donkerder is. Gefeliciteerd iig!
Ik zat eerder aan een meerling te denken . Gewoon even een cb met wekenindicator kopen en met ochtendurine nog een keer testen.
de hoogte van het hcg zegt niks over het aantal kindjes. Iemand kan ook snel hcg opbouw hebben bij een eenling. En iemand die zwanger is van een tweeling kan ook een "normale" hcg opbouw hebben. Een cb met wekenindicator heeft dus ook geen meerwaarde maar is sowieso leuk om te doen.