Hallo allemaal, Ik heb vorige week donderdag een miskraam (8 weken) gehad en nu is alles alweer klaar dus ben alweer bezig met zwanger worden enz... Vanaf wanneer begonnen jullie eigenlijk met tellen naar je eisprong toe? Vanaf het moment dat je begon te bloeden, de miskraam of dat je gestopt was met bloeden? En vanaf wanneer zijn jullie weer zwanger geworden? Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb 3 keer een miskraam gehad. 1 met 5 weken, 1 met 8 weken en 1 met 16 weken. Ik was de eerste keer in ronde 4 zwanger (MK 8 wk), daarna weer in ronde 4 (mk 16 wk), daarna weer in ronde 4 (mk 5 wk) en daarna in ronde 5. De cyclus van de MK heb ik niet geteld naar een eisprong toe. Bewust niet eigenlijk... Ik dacht steeds, even laten herstellen en weer op de rit laten komen. Sterkte!
Ik heb een vmk met 6 weken gehad en precies 30 dagen was mijn ongi er weer. Wij zijn er wel gelijk weer voor gegaan, maar ik ben een maand na mijn vmk begonnen met tempen om mijn eisprong te vinden. Nu ben ik weer zwanger, dus dat was mijn 4e cyclus na mijn vmk. Ik hoop dat het dit keer plakbeeb is. Sterkte en ik hoop dat jullie snel weer zwanger mogen worden.
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb vanochtend een test gedaan en die was alweer negatief dus best positief denk ik... Dat betekent toch dat het hcg-hormoon nu al uit mn lichaam is?
nu is idd je hcg hormoon uit je lichaam heel veel succes meid hopelijk raak je snel weer zwanger en blijft het wel goed gaan
ik heb een mk gehad met 6 weken op 22 nov. 2 dagen later was de test alweer negatief, heb toen ovutesten gebruikt en op 9 dec had ik mijn eisprong, heb op 19 december weer positief getest, ik was dus meteen na mijn mk zwanger, sterkte met het verlies en succes met opnieuw zwanger worden xx
He allemaal, Ik dacht laat ff weten dat ik weer zwanger ben! 22 april miskraam 22 mei positieve test het voelt veel beter deze keer
ik was vorig jaar zwanger in de eerste ronde, dat werd een mk met 9 weken, toen bleef de test 32 dagen positief, en toen werd ik ongie. die ronde meteen weer zwanger... en nu hebben we een prachtige zoon! edit: lees nu de rest pas.... gefeliciteerd!!