Wanneer zwanger worden na miskraam?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door dunchan, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dunchan

    dunchan Fanatiek lid

    20 mrt 2009
    1.018
    25
    48
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster Shoeby
    Breda
    Hallo,

    Ik heb voor het eerst een miskraam gehad!
    Ik vind het verschrikkelijk en kan me nu pas in denken wat andere voelen of gevoeld hebben?
    Ik wens het zo niemand toe.
    Ik ben er nog kapot van.......
    Maar ik wil ook graag positief blijven en wanneer het weer kan voor een volgend kindje gaan?
    Is dit raar? En wanneer kan ik eigenlijk weer zwanger worden?
    Ik wil deze baby ook niet vervangen door een nieuwe? Of is dat al raar dat ik dat denk?
    Ik ben zo in de war, ik hoop dat hier meiden zijn die me wat tips kunnen geven en gewoon met me kunnen praten die het zelfde hebben meegemaakt of mee maken!
     
  2. sprits

    sprits Fanatiek lid

    21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    He meis,
    de gevoelens die je hebt zijn heel normaal. je moet het even de tijd geven. Ik heb vorige week mijn 2e mk gehad. De gyn gaf mij ook nu weer het advies om een menstruatie af te wachten en dan kunnen we, mits we er aan toe zijn, gewoon weer proberen.
    Mijn lijf heeft die tijd wel nodig. hormonen racen nu nog door mijn lijf en ik vloei nog licht.
    Doe wat je gevoel je ingeeft.
    Succes en ik hoop dat je snel gezond zwanger wordt.

    Liefs sprits.
     
  3. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik lees overal dat het niet uitmaakt om meteen weer te gaan proberen.
    denk ook dat het weinig uitmaakt. hier is het ook met 4 weken misgegaan, maar gaan er gewoon weer voor.
    maar dat moet je helemaal aan je eigen gevoel overlaten. wil je toch nog even wachten, moet je dat gewoon doen.
    sterkte in ieder geval en hoop dat je snel een goede zwangerschap tegemoet gaat
     

Deel Deze Pagina