Hi! Ja bij mij ook ontwikkelingen... Moet morgen denk ik ongesteld worden. Voel ongesteldheids krampen onder in m'n buik. Maar jou 'klachten' kunnennatuurlijk nog twee kanten op ben benieuwd
Vanochtend buik rustig en (nog) niet ongesteld dus heb voor de zekerheid een test gedaan: negatief. Dus hoop dat nu snel m'n menstruatie doorzet. Geniet lekker van je paar dagen weg en succes met testen daarna. Ik hoop het voor je.
Spannend allemaal hoor! Hier word ik steeds misselijker, behalve als ik net gegeten heb.... Verder zat ik gisteren ineens bij de serie divorce te janken om niets (weet nu al niet eens meer waar het over ging....) Dus we rommelen gewoon door.... Ik had mezelf even verrrekend door de eerste dag van t bloeden, na het verwijderen van de spiraal, als eerste cyclusdag te rekenen. Maar ik las gisteren dat je gewoon die dag van verwijderen als eerste dag moet rekenen. Daardoor is mn eisprong precies op de dag geweest waarvan ik dacht hem te voelen! En is 17 januari al mn NOD. ben benieuwd....
Heel spannend dus eind van de week heb jij ook een antwoord. En aan je 'klachten' te horen positief laat je het weten..?
Nou zijn in een of ander gare vieze armoedige hostel beland.. MAARJA we lachen ons er wel doorheen. Hier nog steeds niet ongesteld, gelige slijm van gisteren is nu doorzichtig slijm?? Wat is dit nu weer ppff. Spannend allemaal, nog eentje op t wacht bankje! Groetjes!!
Hi marietje, hoe weet jij eigenlijk wanneer je nod is? Waar ga jij van uit? Ik dacht dat ik gister m'n menstruatie zou krijgen, zo voelde dat, maar nog niets.. Groetjes
Vind het zonde om een nieuw topic te maken dus ik vraag het hier maar: Als ik een normale cyclus zou hebben dan zou ik morgen mijn NOD hebben Maar zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien heb ik de laatste 2 keer een langere cyclus gehad dus nou is mijn vraag: Als ik morgen nou niet ongesteld word kan ik morgen dan al testen of moet ik van me langste cyclus uit gaan en dus pas donderdag of vrijdag testen mits ik niet ongesteld word Hopelijk kan iemand mij hier advies over geven
Als je nog geduld heb zou ik wachten tot de dag van je langste cyclus.. Maar ja geduld is een schone zaak . Als je een test in huis heb kan je het proberen. Sommige testen al positief voor nod met gevoelige test. Succes ik hoop het oor je!
Zou mooi zijn als je meteen zwanger bent ik heb vorig jaar Jan mijn spiraal laten verwijderen mijn cyclus is een beetje van slag (daarvoor netjes 29 dagen ) nu zoals je mijn rijtje ziet schommelt het nogal ik hoorde van mijn ha dat dat bij een spiraal verwijderen vaker voorkomt. Dus in het begin niet uitgaan van een korte cyclus want dan test je je gek op vakantie had ik mijn eerste lange cyclus ik dacht overtijd 10 dagen ( had ook allerlei kwaaltjes gevoelige (.)(.) misselijk enz enz maar nu ben ik een jaar verder en ben er nu ook achter gekomen dat je lichaam je aardig in de maling kan nemen ! Ik zit zaterdag op dag 33 en ik hoop dat ik het kan volhouden om pas bij dag 38 te testen want ook nu weer allerlei klachten maar ik wordt zo down van die witte omo testen dus hopelijk ben ik sterk genoeg ! Succes meiden !!
Ik zou je langste cyclus aanhouden ! Dat voorkomt op ten duur een hoop teleurstellingen en die witte omo testen zijn op een gegeven moment echt niet leuk meer ik probeer het ook vol te houden
Ik had gehoord dat de eerste dag, dat je spiraal verwijderd is, als dag 1 mag tellen. Ik heb toen na 4 dagen wel een bloeding gehad, dus ik hou mn NOD een beetje tussen aankomende donderdag en dinsdag. maar heb geen idee hoe lang mn cyclus is, ei was wel rond dag 14, dus we zullen zien.... vandaag niet veel last van kwaaltjes, alleen vanmorgen veel wit slijm.....
Weet iemand hoeveel dagen er tussen eisprong en menstruatie zit? Of is dat bij elke vrouw/cyclus anders? M'n eisprong was 3 januari en heb vanaf zondag ongikrampen zoals ik die ken met het slikken van de pil. Dan was ik heb ook binnen een paar uur. Nu twee dagen later nog niet..
Ik was van plan om van het weekend te testen, mits ik niet ongi wordt. En mocht het positief zijn laat ik het jullie zeker weten. Tot die tijd mezelf bezig houden zodat ik niet ga worden om te gaan testen
Hey dames, Al veranderingen bij jullie. Hier nog steeds geen ongesteldheid, weer terug in nederland gelukkig. Verlies wel elke keer slijm en dergelijke zit nu op dag 33 van de cyclus. Voel me niet meer misselijk, voel me eigenlijk top... Groetjes
Hi ja gaat hier ook goed. Alleen moe van mezelf.. Heel emotioneel en opgezette buik. (Ontpillen denk ik) denk vanaf zondag al dat ik ongesteld moet worden maar nog helemaal niets. Hoe waren je dagen weg, was het even lekker? Ga je nog testen van t weekend? Liefs
Nou morgen zit ik op dag 33 van je cyclus als ik het zondag ochtend nog niet ben geworden (ongesteld) dan heb ik met me vriend afgesproken dan te gaan testen, hoop wel dat ik zwanger ben alleen heb totaal geen symptonen van zwangerschap (ook niet van ongesteldheid) Ben erg benieuwd hoe het morgen zal gaan en of ik zondag nog moet testen