Wanneer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mexico, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Wanneer hadden jullie echt alles klaar? Zoals de tas voor na het ziekenhuis, de beschuiten in huis, bed op blokken , enveloppen geschreven? Ik zie soms door de bomen 't bos niet meer pff maar moet nog genoeg doen en ben nu 35 weken en 2 dagen dus het schiet al op.....


    xxx
     
  2. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik zou nu toch al een heel eind moeten zijn, maar op de een of andere manier heb ik helemaal niet het gevoel dat ik echt actie moet gaan ondernemen.

    Ga mijn vluchttas maar is verder inpakken...en heel veel lijstjes maken, dat is het enige waar ik wel heel erg goed in ben ;)

    Succes
     
  3. sam

    sam Fanatiek lid

    11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik had alles al best vroeg klaar, maar dat ivm een auto ongeluk dat ik met 27 weken kreeg. Toen ik thuis kwam wilde ik dat alles af was, en dat ik dat zelf nog kon doen. Als dit niet was gebeurd had ik het denk met 37 weken af willen hebben.
    succes
     
  4. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik heb ind heel veel lijstjes wat er nog moet gebeuren maar ik kom maar niet klaar met alles ..
     
  5. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    baby kamer is zo goed als af alleen nog gordijnen en lamp op hangen.
    enveloppen zijn geschreven
    moet alleen nog wat uitzet spullen kopen ,kinder wagen.
    en de vlucht tas komt later wel.
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Het meeste heb ik nu wel gedaan. Beetje in fases, ik heb mijn vluchttas neergezet en om de zoveel dagen weer iets erbij gestopt. Bijna alle babyspullen zijn gewassen, vanmorgen nog het adressenlijstje bijgewerkt voor de kaartjes en ik zorg dat ik het huis aardig bijhoud. Kan nu natuurlijk elk moment komen, maar kan ook nog een maand duren.
     
  7. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Sinds vandaag ben ik zo goed als klaar... moest nog even alle adressen bij elkaar rapen en in een overzichtje zetten, zodat als de kaarten klaar zijn we kunnen gaan schrijven.

    Verder nog even een plekje maken in onze slaapkamer voor de wieg het komende half jaar.
     
  8. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Met 38/39 weken hadden wij alles klaar en begon ik me steeds meer te vervelen :)

    succes, maar wacht niet te lang je weet nooit he ;)
     
  9. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    rond de 37/38 weken. Succes met de laatste loodjes
     
  10. MamavanTim

    MamavanTim Actief lid

    6 mei 2007
    104
    0
    0
    Ik had alles zo "half half" klaar.
    Op 20 juni, 's avonds, voelde ik ineens de drang om het toch maar in orde te maken. Als een wervelwind vloog ik door het huis, ondertussen tegen mijn man zeggende; het kan zomaar elk moment gebeuren, ik wil het NU helemaal goed hebben!

    's Nachts begonnen de weeen en vrijdagmiddag ben ik bevallen ;)
     
  11. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ja daarom ik heb ook een sterk gevoel dat het eerder komt en ineens wil ik alles deze week af hebben. Mijn gevoel zegt steeds 1 aug dan komt het maar kan ook zijn dat ik graag wil dat het dan komt :oops:
     
  12. Tanja20

    Tanja20 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    2.958
    0
    0
  13. mamavanmerijn

    mamavanmerijn Actief lid

    12 okt 2006
    298
    1
    0
    vandaag ;)
    Dit omdat ik te horen heb gekregen dat mijn kindje weer dwars is gaan liggen en ik woensdag naar het ZH moet voor een uitwendige versie (voor 2e keer) en ze dan waarschijnlijk ook gelijk gaan inleiden.
    Dus moet nu mijn koffertje echt klaar gaan maken
     
  14. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb nooit een tas gepakt. Ik was het wel van plan, maar er is niet van gekomen. Ben met 36 weken en 4 dagen thuis bevallen. Het bed is een uur voordat ik kon gaan persen op hoogte gezet.
     

Deel Deze Pagina