Hoe gaat het met jullie en met de baby's

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door roelien, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde

    Hallo dames

    Wat ik graag zou willen weten is hoe het nu met jullie gaat
    en hoe het met de baby's en natuurlijk met de rest van het gezin
    Hoe zei de verandering ervaren

    Bij mij gaat het super mijn kinderen pakken de draad snel weer op ja de eerste twee dagen was het natuurlijk raar voor mijn oudste dochter die was wel een beetje dwars maar verder ook niet mijn middelste dochter die is gewoon verder gegaan
    ja wat het grappigste is Semantha is in mijn kraam week gaan lopen en nu loopt ze steeds meer dus het was een bijzondere week
    Yamalina maakt het goed ja ze heeft soms last van haar darmpjes


    liefs roelien
     
  2. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Leuk Roelien, dat je toch nog weer de draad probeert op te pakken, want sinds jullie zijn bevallen van jullie kleintjes horen we niet meer zo heel erg veel van jullie, wat ik overigens erg jammer vond, Agnes kletst af en toe nog mee met de "Laatste loodjes", maar was ook erg benieuwd hoe het met de rest gaat die dezelfde periode zijn bevallen. Hoop dat ze zich hier weer melden zodat ik ook van jullie weet hoe het met jullie en de kleintjes gaat!! Gr Carry
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    nou hier gaat alles zijn gangetje, iris doet het prima, ze huilt eigenlijk alleen als ze eten wil! voor de rest hoor je haar niet... ze is een druk dametje in haar slaap. heel beweeglijk en geluidjes maken, heel komisch... als ze wakker is, kan ze heel helder om haar heen kijken!!! ja, alles is hier dus prima!
     
  4. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    he wat leuk dat semantha is gaan lopen!!!!! weer een vooruitgang! dat zijn dingetjes waar ik nog een tijdje op moet wachten! haha
     
  5. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hier gaat ook alles goed. Nynke is ook een heel tevreden meisje, huilt alleen als ze haar flesje wil of een schone luier.
    S'nachts wil ze alleen nog niet op haar eigen kamertje slapen, ze slaapt nu nog bij ons op de slaapkamer en dit gaat prima.
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hier alles nu goed, na een hoop geëmmer blijkt Valentino een reactie te hebben op gewone voeding, en nu heeft hij hypoallergene voeding en dit gaat perfect! Hij is nu superlief en huilt alleen als hij honger heeft, of een vieze luier!!! Modelbaby dus ;) !
    Valentino begint ook al te lachen en maffe geluidjes te maken erg aandoenlijk om naar te kijken :)
    Verder gaat het met mij nu langzaam aan beter, het vele huilen (wat dus aan de voeding bleek te liggen :rolleyes: ) en de keizersnede en het gebrek aan rust, had even zijn tol geëist, maar nu beginnen we als gezinnetje lekker in ons velletje te zitten, en zal ik langzaam aan ook vaker weer even op Zwangerschapspagina.nl binnen wippen..
    Ben blij om te lezen dat het met de andere nieuwbakken mama's goed gaat!
    Liefs
     
  7. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bij ons gaat het ook goed, onze jongen huilde wel vaal vanwege zijn reflux maar nu met de medicatie gaat het echt veel beter en is het echt een modelbabytje geworden en slaapt soms zelfs al een nacht door.
    het is zo heerlijk om moeder te zijn.

    ben blij dat het bij jullie ook zo goed gaat.

    groetjes Talia
     
  8. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Wilde even laten weten dat het bij ons ook hartstikke goed gaat! Sinds vorige week dinsdag slaapt Milan de hele nacht door! Van 23.30 tot 7.00 slaapt ons mannetje, heerlijk! Ook is hij goed gegroeid, was hij bij de geboorte nog 50 cm en 3370 gram, vandaag op het consultatiebureau bleek dat hij nu 56 cm en 4295 gram is. Ben helemaal trots :D
     
  9. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ook hier gaat het helemaal perfect, het is net of het nooit anders is geweest. Ik ben nog steeds supertrots op ons meisje, ze doet het zooooo ontzettend goed!! ZE drinkt geweldig en ook slapen gaat heerlijk, ze heeft vanaf de eerste dag thuis eigelijk iedere keer 1 voeding tegen een uur of 4 of 5, en daarna slaapt ze vaak tot 8uur,s morgens,daarna krijgt ze overdag om de 3 a 4 uur waar ze zich meestal zelf voor meld! Dus wij hebben het ook gewoon het gevoel dat we onze rust krijgen. We genieten met volle teugen van ons wondertje!!
    Lichamelijk voel ik mij al een tijdje weer heerlijk, ik ben toen Lynn 13 dagen oud was al langs mijn werk geweest om haar te showen, mijn collega,s dachten dat ik gek was geworden om nu al met beide kids zo,n eind op pad te zijn (mijn werk moet ik 25 km voor rijden, dus 50 km heen en terug) Maar ik voelde me goed, Lynn doet het heel goed en mijn oudste vond het ook wel eens weer lekker om met mama even weg te kunnen!
    Ik heb alleen nog steeds vocht in mijn pols wat niet weg wil trekken en waar ik ws of geopereerd aan moet worden of eerst een brace voor krijg, in mijn rechterhand heb ik weinig gevoel meer in mijn vingertoppen daardoor en mijn linkerpols lijkt aldoor op slot te gaan zitten!
    Leuk om af en toe even bij te lezen hoe het met de nieuwe mama,s gaat!! en hun kleine wereldwondertjes!! Groetjes Carry
     

Deel Deze Pagina