ik heb net een test gedaan van CB en ik zie echt een plus. jammer genoeg niet heel duidelijk en wij twijfelen daarom ook of het wel echt positief is. (we hopen het natuurlijk wel, daarom zijn we bang dat we teleurgesteld worden) heeft er iemand ervaring met de Clearblue? zeker met een CB met een vaag plusje ? hoop dat iemand mij iets kan vertellen.
Hoi Debs, ik wil je al voorzichtig feliciteren! Een cb test geeft nl pas laat n positieve test aan, hoeveel ben je overtijd nu dan? Anders haal je toch nog n andere test voor de zekerheid? Enneh ze zeggen.. een plus is een plus hè!?
ben nog maar net overtijd en ook dat weet ik niet zeker, want mijn cyclus schommelt nogal. ergens tussen 28 en 32 dagen (nu dag 32) maar durf nog niet blij te zijn.... ik ga ook nog een test halen.... maaarre de winkels zijn nu dicht... (boehoe) morgen dan maar
Ik had ook geen duidelijke plus, maar toch wel écht een tweede streepje. Dus zoals ik je nu hoor, wil ik je alvast feliciteren!
ik had met mn eerste test ook een heel vaag plusje, heb nu net weer n test gedaan, en voordat t eindresultaat (dat laatste streepje) zichtbaar was, had ik al n dik vet kruis... dus ga maar van t positieve uit, want idd cb geeft laat n posi testresultaat voorzichtig alvast een felicitatie knuffel little
oh ik hoop het zo.... nu begint het stressen of mijn ongi toch niet gaat komen.... oh wat kan een mens (lees: vrouw ) zich gek maken
moet morgen helaas de hele dag werken..... dus dat word niet voor de pauze... en dan nog de hele middag wachten.....
Das balen... Iig heel veel succes morgen met testen! Laat t ons ook ff weten want wij zijn verschrikkelijk nieuwsgierig hoor hihi
Hoi Debs, Ben benieuwd of je al opnieuw hebt getest en of ik je al kan feliciteren. En wat dat gekmaken betreft, vrouwen hebben het uitgevonden...
Niet om je hoop de grond in te boren, maar CB geeft niet per efinitie laat positief aan. Ik heb de vorige keer 6 dagen voor NOD al positief getest met een digitale CB. Normaal test ik niet voor NOD, maar na mijn miskraam in december was mijn cyclys iedere keer superkort (2,5 week) en ik wist niet meer waar ik op kon vertrouwen. Later bleek uit de echo dat ik op het moment van testen nog niet eens overtijd geweest kon zijn. Op mijn eerste echo was ik namelijk 4w5d zwanger en twee weken daarvor had ik getest. Maar, een streepje is een streepje dus ik feliciteer je toch! Groetjes, Renée
met een kruidvat test gedaan..... (weet nu ook dat ik niet op commado kan plassen hahaha) er staat echt een streep.... jammer genoeg weer zo licht, maar begin het nu toch een beetje te geloven... morgenochtend met ochtendurine toch nog maar een. (hoeveel bevestiging heeft een mens nodig hahaha)
Hoi Debs, Een streep is een streep. De streep kan onduidelijk zijn omdat je nog maar weinig hcg hormoon heb. Ik zelf teste pas na 4 testen positief. De 4de test was van de huisarts. En dat was na 11 dagen Een mens heeft soms heel veel bevestiging nodig. Ik was pas echt overtuigd na de echo afgelopen vrijdag Als je niet zeker bent gewoon de huisarts bellen. Groetjesss Jetje
Mijn vriend was het zat...hij is vanmiddag zelf naar de drogist gegaan en heeft een CB digital gekocht. dat gezeik met die vage streepjes... gewoon letters..... de uitslag is echt...... ZWANGER En nog twijfelen he.... mijn vriend zou zeggen..... pppffffff; vrouwen...... hahaha