was het nou een vroege miskraam/miskraam of missed abortion?

Discussie in 'Miskraam' gestart door anne82, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    Kan iemand me helpen?
    03-04 voel me niet lekker, rillingen, rugpijn (dit had ik 8 mrt ook al)
    04-04 een positieve test
    06-04 cb met indicator (meer dan 5 weken zwanger)
    09-04 echo 5 weken zwanger
    25-04 bloedverlies
    28-04 echo, vruchtje is net na de echo gestopt met groeien
    's avonds de miskraam gehad.

Kan het zijn dat ik al sinds 8 mrt zwanger was? En dat het vruchtje zo lang 'goed is gebleven'? Denk 't niet eigenlijk. Maar ik had toen hetzelfde gevoel als 3 april.
    Het vruchtje is gestopt met 5,5 wk. Maar 'pas' met 8 wk eruit gekomen. Waar spreek je dan van, een miskraam, vroege miskraam of missed abortion?

thx!

2. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Zoals je het in je schema schrijft gewoon een miskraam.
    Als het vruchtje veel eerder stopt met groeien en er niet uit wil komen is het een missed abortion, heb ik me laten vertellen.

Heel veel sterkte.

3. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ja, volgens mij een missed abortion

heel veel sterkte,
    liefs miek

4. 4days

4days Niet meer actief

Als je op de echo geen hartje hebt zien kloppen is het niet met zekerheid te zeggen. je weet ook niet precies wanneer je voor het laatst ongesteld was? Anders kun je het daarmee wel ongeveer uitrekenen. maar anders zul je nooit zeker weten of het een miskraam of een missed abortion was. (hoewel dat in principe natuurlijk ook geen enkel verschil maakt)

5. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    @cossy
    Het maakt eigenlijk ook niks uit, maar nu het eenmaal gebeurd is, wil ik gewoon weten hoe het zit. Misschien om het makkelijker een plekje te kunnen geven ofzo.
    Ik ben overigens na mijn bevalling in juni '09 niet ongesteld geweest. De eerste bloeding na de bevalling was mijn miskraam.

6. 4days

4days Niet meer actief

Ah op die manier. Ja dan vrees ik dat je het nooit zeker zult weten helaas... :(

Deel Deze Pagina