Wasbare luiers newborn huren

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bootcamp babe, 25 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ik denk erover om voor de nieuwe baby wasbare luiers te gaan huren. Omdat hij/zij in het begin toch niet past in de wasbare luiers die we al hebben.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Welke winkel? Welk type luier? Of een pakket met verschillende luiers?
     
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    ik wil het ook gaan doen maar weet nog niet via welke winkel ik ga huren, zoveel keus!
     
  3. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.404
    362
    83
    Zuid-Holland
    Je kan ook op marktplaats/luiermarkt een newborn setje kopen, volgens mij is dat voordeliger dan huren. Prefolds en een overbroekje lijken mij wel handig.
    Ik heb ook nog veel hydrofielen liggen, dus wil die eerst proberen, dan heb ik alleen wat newborn overbroekjes nodig tot de rest past wat we al hebben.
     
  4. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ik wil het liefst all in ones. Maar dat komt qua pasvorm nogal nauw daarom dacht ik dat het huren van een pakket met verschillende wel een goede optie was. Als je er dan gauw uit bent welke goed past, stop je met de huur en koop je die.
     
  5. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ik dacht aan Wasbaarwonderland. Die hebben me met nieuwe nachtluiers (Anavy) goed geholpen.
     
  6. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    weet wel dat aio’s lekgevoeliger zijn, plus je moet het overbroekje altijd mee wassen
     
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Marloes heeft wel luierabbonementen, maat dat zijn sized abbonementen. Ik dacht dus dat ze ook specifiek aoi abbonementen had. Maar niet dus :(
    Maar de meeste aoi is geen newborn meer meegroei en zit vaak pas mooi vanaf een kilo of 5.

    Weet niet waar je woont, ik heb twee soorten aoi van lieve luiers (blueberry en mother ease) mag je testen. (Ik woon bovenin overijssel bij friesland)

    En ik zag, dat tijdens de ouders natuurlijk beurs je bij bamboobaby luiers kan proberen en passen en ook even om mag houden tegen betaling van een borg.

    Maar jouw kindje is toch geen newborn meer? Of vergis ik me nu?
     
  8. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Dat maakt toch verder niet uit? Ik zou ze alleen niet in de droger doen.

    Lekgevoeliger klopt, maar als je een goede pasvorm hebt is dit echt niet zo. Mijn zoon draagt twee soorten aoi en tweedelig anavy (overdag) en gezien zijn aoi luiers perfect passen lekt hij zelden door. Net zo zelden als met tweedelig.
     
  9. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Nee kinderen zijn geen newborn meer maar straks in augustus wel een newborn erbij.

    Ik vind AIO's gewoon fijner. Kan niet wennen aan tweedelig. Doe ook de little lambs nu weg via marktplaats. Al die buikslapers van mij plassen er dwars doorheen. Anavy night werkt nu wel goed maar dat overbroekje. Ik vind het een crime.
     
  10. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Het newborn huur pakket van Marloes is van alles wat. Misschien dat er dan toch nog een liefdevolle relatie tussen mij en tweedelig ontstaat. Als het maar past, gebruik ik het wel.
     
  11. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief


    Oh ik wist niet dat je zwanger bent, gefeliciteerd!

    Maar, een aoi vanaf geboorte is wel lastig. Die gaan vaak pas lekker vanaf 5 kilo. Evt hydrofiele de eerste weken of prefolds?

    En ik denk dan dat je niet het juiste systeem hebt. Zelf al behoorlijk wat uitgeprobeerd en anavt bevalt perfect voor een buikslapend jongetje overdag (ook snahts maar dan met booster btw)
    Ll ken ik niet, nooit gebruikt.

    Welk overbroekje heb je? Van anavy zelf? Wol fleece of pul? Ik gebruik mother ease snachts, enige die echt goed bevalt.

    En miss marloes even vragen of ze een speciaal pakket voor je kan samenstellen?
     

Deel Deze Pagina