Ik ging net de luier van mijn dochter verschonen en ik zag allemaal doorzichtige en gele bolletjes. Weet iemand wat dit is? Ik wil morgen sowieso even bellen met HA/CB maar misschien kan iemand me nu helpen?
Oh gelukkig! Ik was al bang dat ze iets aan haar blaas had De luier zat niet helemaal vol,misschien twee plasjes.
toevallig pampers? heb ik ook al een paar keer gehad! komt doordat ze zo soepel zijn als er ook maar een drupje in zit!
Dat zijn die korrels uit haar luier. Hier gooide ik hem eens van de trap naar beneden, maar dat was niet zo slim...
Habahaba herkenbaar! Hier gooide zoonlief vorige week heeeeel enthousiast zuslief nachtluier naar beneden. "Jij gooit toch ook altijd de luiers naar beneden mama??" Dat klopt, alleen geen overvolle luier van de hele nacht #oeps Hahaha een zooi beneden aan de trap!!
Ik gebruik luiers van de Aldi. Dit keer plakken die randjes ook erg vast als je hem openvouwt,misschien heb ik dat iets te snel gedaan..
Is inderdaad van de luier.Mijn kinderen hebben het ook weleens gehad.Ik stond de eerste keer ook raar te kijken haha