Tandvlees

Discussie in 'De lounge' gestart door Pioen, 8 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik word niet goed van mijn tandvlees:)
    Ik ben vorige week maandag naar de mondhygieniste geweest, had wel wat bloedend tandvlees onderin met poetsen, dus ze heeft weer lekker schoongemaakt. Ik gebruik nu elke dag stokers en poets mijn tanden 3 keer.
    Nu heb ik nog steeds bloedend tandvlees, niet alleen onderin maar ook rechts in de kaak doet t een beetje zeer en is gevoelig.
    Wat kan ik nog meer doen om dit tegen te gaan..?:(

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Vaak komt het doordat je met een harde borstel poetst. En 3 keer hoeft ook niet...2 keer is ruim voldoende.
    Poets met zachte ronddraaiende bewegingen en niet dat schrobben wat vele doen:)

Succes!

3. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ik heb ook geirriteerd tandvlees.. En dat is niet in een week opgelost helaas.. Volgens mij staat er zoiets als 3 weken voor.
    Van de tandarts heb ik het advies gehad om met paradontax te poetsen en te spoelen na het poetsen.. Ook heb ik een tandenborstel van oral b die trilt..Ideaal! Dan heb je ook niet de neiging om te hard te gaan poetsen.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    paradontax helpt heel goed ben het ook op advies van mijn tandarts gaan gebruiken. De smaak is in het begin heel smerig maar dit went heel snel! En het is heel goed spul voor het tandvlees.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik gebruik nu sinds een jaar ragertjes voor tussen mijn kiezen en dat was de eerste week een bloedbad, maar nu is mijn tandvlees er een heel stuk gezonder door en doet het ook helemaal geen pijn om die ragertjes erdoor te halen. Ik heb ze wel van de mondhygiënist, die hebben een houdertje met een hoekje, met die van de drogist kreeg ik het niet voor elkaar (je weet wel, die staaldraden vegertjes), die draaien en daarmee kwam ik niet tussen mijn kiezen.

Deel Deze Pagina