wat aan in bed 2maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Wat doen jullie op het moment je kleine aan in bed?

    Romper zonder mouwen, met korte of lange mouwen?
    een pyama?
    sokken?
    winter of zomer deken?
    Alleen slaapzak of slaapzak en deken?

    ben benieuwd!
     
  2. sonya one love

    sonya one love Niet meer actief

    hier heeft ze een boxpakje aan met rompertje met korte mouwen en sinds kort ook een slaapzakje.
    verder een deken over haar heen...dubbel zelfs.
    en toch als ik ze s,nachts uit bedje haal voor een voeding voelt ze iets wat koud aan.
     
  3. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Zijn kleertjes en in de bakerzak! Als hij ruwe kleertjes aan heeft, een pyamatje!
    Tijn is een kou kleun, ik doe er zelf snachts een lakentje overheen om hem strak in te stppen, maar die schopt hij vaak weg!

    kus miek
     
  4. Met kleertjes aan in een slaapzakje en vervolgens gewoon onder een lakentje met deken (nu nog een enkele deken).
    Het slaapzakje is eigenlijk omdat wanneer ze wakker wordt, ze meestal boven in bed ligt en dan houdt het slaapzakje haar toch warm.

    Zolang het in het nekje warm aanvoelt hebben ze het niet te koud is mij geleerd.

    greetzzz
     
  5. emmie

    emmie Niet meer actief

    Seff gewoon in zn kleertjes in een slaapzakje, onder een dekentje met lakentje...nu ook nog enkel, maar wel dubbelgevouwen...
    ik heb ook een slaapzakje omdat seff vaak helemaal onder zn deken weg kruipt!
    liefs emmie
     
  6. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Dano heeft zijn rompertje, shirtje en sokken aan. en daarover heen een slaapzakje zonder mouwen. en dan leg ik savonds laat een lakentje en dekentje over hem heen.
     
  7. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Fleur gaat met rompertje in de bakerzak. Afhankelijk van hoe warm het is gaat een lakentje en/of dekentje erover heen. Ik zie de bakerzak zelf als een lakentje want die is van dun katoen.

    Marijn
     
  8. Suus81

    Suus81 Actief lid

    22 jun 2006
    265
    0
    0
    Emma krijgt 's avonds haar pyamaatje aan. Met daaronder een romper zonder mouwen.
    Ze ligt onder een lakentje mer dubbelgeslagen deken.
     
  9. rachel22

    rachel22 Actief lid

    16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    jayden heeft een romper aan met korte mouwen een pyama geen broekje wel een slaapzak geen deken ligt standaard in zijn bed maar hij slaapt er niet onder
     
  10. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Lianna heeft een pyama aan en eronder haar romper. Afhankelijk van de pyama sokjes eronder. Verder heb ik een lakentje en een dekentje over haar heen liggen.
     
  11. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Jelte draagt een rompertje korte mouw met een tshirt en slaapzak. Daarover heen laken met enkel dekentje.
    Als het straks kouder wordt trek ik hem wel een pyama aan ,en uiteraard een dubbele deken.
     
  12. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Slaapzakje van katoen en daarin heeft Merel een rompertje aan met lange mouwen. Wordt het warmer dan 24 graden op haar kamer dan wordt het een romper met korte mouwen. Geen laken of deken eroverheen. Dat doe ik dan pas als het koeler is dan 20 graden.
     
  13. Niet meer actief

    danisha slaapt in haar pyama in een bakerzak.. savonds doe ik vaak nog dekentje over maar schopt ze ook vaak weg..
     
  14. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn kereltje slaapt in een pyjama (zonder romper). Volgens mij ligt dat wel lekker. Vorige week lag meneer nog onder dekens maar die vindt hij nu al irritant. Hij ligt dus in een slaapzakje.
    Hij voelt altijd lekker warm aan (in nekje) maar heeft wel koude handjes. Zijn slaapkamer-raam staat wel altijd open...
     
  15. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    onze uk draagt een romper met lange mouwen, een slaapzakje (dun, als het kouder wordt zal ik een dikkere geven) en een laken en dekentje (wol). Tot voor kort droeg hij gewoon zn kleertjes aan in bed, maar nu heb ik een speciale nacht-romper voor m. De wind staat op zijn kant van het huis, dus het is er niet te warm in zn kamertje.
     
  16. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    toen noa 2 maanden was ging ik over van haar gewone kleding naar pyama wel met romper eronder.
     

Deel Deze Pagina