wat als zonbescherming bij 18 maanden voor het hoofdje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tulip, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

hoi,

even jullie mening. Ik wil voor de zomer iets voor mn dochtertje kopen om op haar hoofdje te doen als de zon schijnt. Vorig jaar had ik van die megaschattige zonnehoedjes, maar ik vind dat niet staan bij een dreumes die al kan lopen. Dat vind ik echt voor baby's. (hoop niet dat ik hier iemand mee beledig:))
    Hebben jullie leuke ideeen wat ik dan kan doen???
    Een bandana vind ik echt geweldig, maar beschermt dat genoeg vraag ik mij altijd af??? En als je een idee hebt, graag een link of verkoopplaats.;)

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik heb vorig jaar 2bandana's bij rainbowbabies besteld, die kan je ook bedrukken:D dat vond ik erg leuk.
    meestal wil ze helemaal niks op haar hoofd, als baby al niet (mutsjes enzo vond ze al niks) van de week deed ik de bandana op en riep enthousiast: ooooohhhh wat ben je moooooooi en ze hield hem nog op ook:D hahaha.
    hopelijk wil ze hem op het strand enzo wel ophouden?

vorig jaar hadden we wel een petje gekocht die hield ze ook niet op.
    dus ik lees even mee naar ideeen en tips;)

3. bizziebee

bizziebee Lid

13 mrt 2010
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, die van ons wil helemaal niets op zijn hoofd! toen we vorig jaar naar Bali gingen (hij was toen 10 mnd) hebben we steeds zijn hele hoofd met zonnebrand ingesmeerd. Ach, hij kreeg er wel een cool kapsel door ;)

Maar volgens mij hebben ze ook van die bandana's met speciale uv-werende stof. Een link moet ik je schuldig blijven....

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.020
    1.844
    113
    Provincie Groningen
    Een leuke pet?
    Gelukkig heeft mijn dochter erg veel haar.

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    een bandana is ook het eerste wat in mij op komt . en ja mss toch ook maar insmeren zeker als je bijv gaat fietsen ofzo .

overigens vind ik die hoedjes niet echt voor baby's hoor ;)
    mss een bij babywalz kijken voor ideen daar hebben ze vele hoofddeksels :D

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Tip: v&d!

Hier hebben ze idd de gewone zonnehoedjes, vind ik ook niet alleen voor baby's je hebt ook hele leuke en stoere voor een dreumes;)
    Maar hier verkopen ze ook petjes met een lapje erachter zeg maar zodat het nekje ook beschermt blijft.
    Bandana vind ik ook leuk maar bleef hier niet zo goed zitten, en met een zonnehoedje/petje bescherm je ook gelijk een deel van het gezicht.

Succes!

7. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Die van Lief vind ik ook wel voor dreumessen hoor. Dat zijn niet van die broderie hoedjes met flaprandjes, maar wat steviger hoedjes en ook in grotere maten.

8. tulip

tulip Niet meer actief

dames, bedankt zover voor de reacties. Als jullie nog eens wat tegenkomen hoor ik het wel.

consider, ja das wel makkelijk. Hier een blond meisje met hetzelfde haar als haar mama: dun, ze heeft wel over d'r hele bolletje haar, maar omdat het zo dun is denk ik niet dat het voldoende beschermd.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.781
    3.309
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    toevallig afgelopen week een petje gekocht voor m'n dochter, met assepoester erop ofzo. Roze uiteraard weer. Begin van de winkel zagen we hem. Gelijk opgezet en een rondje in de winkel gelopen verder en toen ze hem al die tijd opgehouden had, maar gekocht :p . Meestal wordt alles afgegooid. Deze houd ze redelijk op... Soms doet ze hem achterstevoren op, maar dat vind ik dus ook niet erg, dan beschermt het petje haar nekje weer wat meer.
    Maar ik zou dus inderdaad gewoon even naar een winkel gaan en uitproberen.

10. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    wij hebben een leuk groen petje van Kik Kid, van katoen ofzo, met een flap aan de achterkant (die je ook gewoon omhoog als een 'normaal' petje kan dragen), die is echt erg leuk!!!
    - ZAZOU.eu - Kids' fashion

Deel Deze Pagina