Wat betaalde je voor een last minute?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Willes, 25 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
    Hallo allemaal, wij willen dit jaar graag weer een keer naar de zon op vakantie. De eerste week van augustus zouden we willen vertrekken. Maar we twijfelen om nu al te boeken of toch af te wachten en te kijken wat er last minute nog te krijgen is. En ik vraag me dus af of het qua prijs echt zo veel verschil maakt. Wat betaalden jullie in het hoogseizoen voor een last minute vliegreis en hoe is het bevallen?

    Groetjes, Willes
     
  2. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.936
    1.664
    113
    Vrouw
    Last minute betekent op het laatste moment boeken en gaan. Niet goedkoop
    Vaak is vroegboeken goedkoper en heb je keuzes
     
    Willes en Jessi79 vinden dit leuk.
  3. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Ik wilde het zelfde zeggen als bovenstaande, het loont echt om nu te boeken. Veel vroegboekkortingen. Ik heb wel eens gekeken maar last minute gaan de prijzen ook weer omhoog, is mij nu helemaal opgevallen in corona tijd.
     
    Willes vindt dit leuk.
  4. Charmed72

    Charmed72 Fanatiek lid

    8 mrt 2009
    1.318
    227
    63
    Vrouw
    Last minutes kan je beter boeken als je in het voor- of naseizoen gaat. In het hoogseizoen zijn er nauwelijks last minutes te boeken omdat iedereen op vakantie gaat. De eerste week van augustus hebben alle scholen vakantie.
    Mochten er last minutes zijn, zijn deze vaak niet erg goedkoper (kwestie van vraag-aanbod).
     
    Willes en Mamavan2SE vinden dit leuk.
  5. Anniek88

    Anniek88 Fanatiek lid

    22 sep 2016
    2.813
    2.540
    113
    Vrouw
    Afgelopen zomer wilden wij de tweede week van augustus op vakantie in Europa (maximaal 700 kilometer rijden). Ik heb echt uren lopen zoeken naar iets van goede prijs en kwaliteit. Maar het was echt geen doen. Weinig keuze en heel erg duur.
     
  6. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Wij kiezen voor een last minute omdat we gaan verbouwing..
    Afhankelijk van hoe veel geld we over houden bekijken we of we nog op vakantie kunnen :D:roflmao::roflmao:
    Dus daarom kiezen we voor een last minute, maar anders zou ik altijd zsm boeken hoor! Vroegboekkorting etc. scheelt veel!
     
    Lies1611 en Willes vinden dit leuk.
  7. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.300
    7.251
    113
    Wij gaan altijd last minute. Het is niet altijd goedkoper, dat verschilt echt enorm.
    Maar zeker nu met corona zou ik altijd gaan voor last minute.
     
    Willes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina