Wat denk jij zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sunny85, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Hallo

    Een maandje terug toen ik weer met de eerste week van de pil ben ik drie dagen vergeten om de pil te slikken. Ondertussen wel onveilig gemeenschap gehad met mijn vriend maar ineens werd ik weer ongesteld was niet veel maar toch. Nu ik dus in mijn stopweek zit komt er alleen nog maar bruinige afscheiding uit tot niks. Ik heb wel buikkrampen, en ben af en toe misselijk maar dat heb ik wel vaker gehad hiervoor. Het viel mij wel op dat ik sneller over mijn nek ging als ik bepaalde geuren rook. Als ik tot maandag niet meer heb gevloeid haal ik maar een test op. Want die avond begin ik weer met de pil namelijk.

    zou ik zwanger zijn? wat denk jij?
     
  2. Manon123

    Manon123 Lid

    25 aug 2007
    16
    0
    0
    Je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor.
    Ik zou gewoon nog even afwachten en als je het echt spannend vindt een test halen. De kans dat je zwanger wordt als je de pil vergeet is bijzonder klein hoor, maar goed hij is er wel natuurlijk, die kans.
     
  3. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    nou ja ik wacht t rustig af, haal morgen gewoon die test en als die negatief is begin ik weer met de pil. Heb nog niet gevloeid. Ik denk dat t ook wel meevalt vergeet wel vaker de pil maar goed hoorde vandaag een verhaal dat iemand door het vergeten van de pil omdat ze niet zo'n pilslikker 4 keer abortus heeft laten plegen :confused: maar goed is haar eigen keuze.

    groetjes
     
  4. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Morgen is de grote dag met antwoorden. Spannend !

    groetjes
     
  5. Manon123

    Manon123 Lid

    25 aug 2007
    16
    0
    0
    Ik ga denk ik ook morgen testen :oops:
     
  6. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    zoals het nu staat niet zwanger probeer over een paar dagen weer omdat ik het niet geloof. Ben anders wel regelmatig ongesteld. Als de andere test ook negatief is dan weet ik genoeg.

    succes manon
     
  7. Manon123

    Manon123 Lid

    25 aug 2007
    16
    0
    0
    Ik durf niet meer haha :D
    Ik koop er straks eentje en doe die dan morgen :oops: :oops: :oops:

    Over een paar dagen testen is idd wel verstandig. Maar meestal zijn die testen wel goed hoor.
     
  8. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja daarom zal vandaag te vroeg zijn geweest. Mare gewoon doen die test en als ie negatief is ga je de cyclus nog eens rond is zo weer om toch? hoe lang ben je bezig ongeveer om een kindje te krijgen?
     
  9. Manon123

    Manon123 Lid

    25 aug 2007
    16
    0
    0
    Ja dat is ook wel zo. Maar ik voel me zo zwanger nu !
    Echt heel raar. Wil dus eigenlijk niet van me wolk af. Maar aan de andere kant is het wel fijn om van die onzekerheid af te zijn.
    Ik ga morgenochtend een test doen :oops:

    Wanneer doe jij er nog 1?

    Wij zijn al een jaar bezig. Maar hebben al wel een kindje. De druk is dus niet heel hoog maar vind het wel lang duren nu. Dus hoop dat het raak is.
     
  10. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja daar kan ik me iets bij voorstellen.
    Ik doen aant einde van de week de test dan ben ik ff een aantal dagen overtijd als ik niet ongesteld wordt van volgens mijn cyclus is morgen mijn ongiedag dus ben benieuwd
    Jij suc6 en laat t ff wete
     
  11. Manon123

    Manon123 Lid

    25 aug 2007
    16
    0
    0
    Test gedaan, negatief :(

    Maar ik had bij mijn vorige zwangerschap ook pas met drie weken een positieve test en ik ben nog steeds niet ongesteld.
    Gister erg misselijk :oops:
    Het is dus nog even afwachten. Ik doe volgende week nog maar een test :(
     
  12. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    tis allemaal wel wat hoor al die testen die negatief zijn. maar misschien kan t nog nog ff afwachten als je ongesteldheid niet terug komt tenminste
     
  13. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Als ik jullie hoor, durf ik niet meer te testen. pfff, ik was van plan zaterdag te testen dan ben ik 8 dagen overtijd. Slik clomid en ben normaal regelmatig.
     
  14. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hey mercedes

    gewoon testen joh wij waren ws toch te vroeg ik zowiezo ik test ook vrijdag of zaterdag dat weet ik nog niet. heb je ook symptomen dan?

    groetjes
     
  15. Manon123

    Manon123 Lid

    25 aug 2007
    16
    0
    0
    Gewoon testen.
    Zolang je niet ongesteld wordt is er nog hoop toch 8)

    Ik heb nog steeds het idee zwanger te zijn. Maar vind die onzekerheid echt zo vervelend. :cry: :cry: :cry:
     
  16. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben al ruim een week misselijk, vergeetachtig en last van mijn (.)(.) ben altijd netjes rond cd 32 ongesteld en nu is het al cd 37, mijn ei is op 9 augustus cd 17 geweest.
     
  17. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    nou meid dat betekent maar 1 ding testte! dan weet je het zeker en als ie wel nega gewoon later nog es testen. Wat vergeet je dan zoal? want ik vergeet ook wel eens wat zijn het grote dingen of kleine dingen?
     
  18. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    heb soms het idee dat mijn ongi komt, maar is toch anders.

    Ik vergeet heel vaak dingen. zit ik op de bank en wil ik iets doen, dan sta ik op en dan weet ik het al niet meer, als ik weer ga zitten valt het me opeens in, dan moet ik het eerst tig keer hard op zeggen, anders vergeet ik het weer.

    en ik ren met te pleuris naar de wc
     
  19. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    dat heb ik ook om het hutje naar de wc maar niet alleen om de plassen maar goed. heb ook steeds hoor dat ongi gevoel ontzetttende krampen maar vervolgens komt er niks. En met vlagen beroerd, wel zin in iets hebben maar als ik dan iets heeft vervolgens het laten staan omdat t niet smaakt.
     
  20. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ja precies, als ik me niet lekker voel en ik heb opeens ergens zin in, staat het me niet aan als het voor me staat.

    heel raar. Mijn zoontje is 6,ik weet niet mijn symptonen van toen. In februari heb ik een curretage gehad met 13 weken, maar toen heb ik 8 weken alleen maar boven de pot gehangen zo slecht.
     

Deel Deze Pagina