wat denken jullie, eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door demi123, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Hoi allemaal,

    Ik ben in juni gestopt met de pil en afgelopen vrijdag was mij nod. Nou ben ik niet ongesteld geworden maar goed ik weet dat het even kan duren als je net met de pil bent gestopt.

    Nou had ik een paar dagen (een dag of 2,3) voor mijn nod ongie buikpijn, dus ik dacht echt dat ik wel ongesteld zou gaan worden. Toen dit niet zo bleek te zijn schoot mij ineens te binnen dat het misschien wel een eissprong is geweest. Ik heb nog nooit een eisprong gevoeld, dus heb geen idee.

    Wat denken jullie zou dit mijn eisprong geweest zijn of ewoon buikpijn van het ontpillen ofzo.

    by the way, mijn ongie pijn was plotseling verdwenen na mijn nod.

    Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

    Groetjes Demi
     
  2. Niet meer actief

    Sja, dat kan vanalles zijn...ik heb ook wel eens gewoon buikpijn....
    Het KAN een eisprong zijn.....maar goed, dat KAN.
    Afwachten maar weer..................
    Suc6 trouwens, zie dat je 4 dagen "overtijd" bent.............misschien een testje wagen? Je weet maar nooit...misschien was het wel een beetje buikpijn van een innestelling.... :D
     
  3. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ja deetjuh,
    Het kan inderdaad van alles zijn, misschien dat iemand het herkent.

    Wordt je trouwens ALTIJD na twee weken ongie als je een eisprong hebt gehad? want als dat het geval is dan weet ik zeker dat mijn eisprong zo wel of niet voeld.
     
  4. Niet meer actief

    Dat hoeft niet...de een word na 12 dagen ongi en de ander na 14 dagen...das ook weer verschillend....

    Wrom geen testje wagen?
     
  5. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan en die was helaas vet negatief :cry:
    Voel jij je eisprong ook deeltjuh?
     
  6. Niet meer actief

    He das shit zeg...maar idd misschien eisprong later gehad.....

    Ik voel niets, want ik ben aan de pil ;) Heb net een nieuwe vriend, dus......
    Ik heb een dochter van 3 en toen ik bezig was voor haar voelde ik soms een eisprong wat klopte met mijn temperatuurkaartje.....dus je kan hem wel voelen hoor, maar dat heb ik misschien 4x gehad.....

    Toen ik niet aan de pil was, had ik trouwens wel vaker tussendoor wat krampjes etc.....
     
  7. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ik ben al op mijn 15de aan de pil gegaan omdat ik heeeel erg ongesteld was, een week of 2,3 achter elkaar.
    Toen ik aan de pil begaon was ik nog maar iets van 2 keer ongie geweest dus heb geen idee of ik het gevoeld heb.
    4 jaar geleden ben ik ook eens gestopt met de pil, toen was ik na een jaar nog nooit ongie geweest. De dokter wou er niks mee doen omdat ik toen geen kinderwens had. Ik ben daarna maar weer aan de pil gegaan.
    nu maar hopen dat mijn lichaam nu wel de cyclus weer oppakt.

    Ik heb trouwens je foto's bekeken, je hebt echt een lief meisje!
     
  8. Niet meer actief

    haha dank je wel ;) :D

    Ik zou dit eens voorleggen aan je huisarts als je ongi erg lang op zich laat wachten, dan zou je toch wel naar een GYN moeten gaan denk ik.....misschien moeten ze je iets geven om het op te wekken? Je zou eens kunnen bellen en dit verhaal vertellen (dat het TOEN een jaar duurde, hoe lang moet je nu wachten voordat ze wat gaan ondernemen etc.....)

    Nou ik duim iig voor je meid!
     
  9. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Ja idd, ik denk dat ik het gewoon een maand of 3 moet geven en als ik dan nog niet ongie ben geweest even naar de dokter.
    Weetje misschien valt het allemaal wel mee maar omdat het toen zo lang duurde ben ik best bang dat het nu weer gebeurt. Ik heb ook deze vraag al eens gesteld aan de verloskundige op de site en zei vertelde dat het nu helemaal niet zo hoeft te gaan.
    Ik moet het allemaal maar afwachten, maar ja dat duurt zo lang he haha :)
     
  10. Niet meer actief

    Zeker, als je ermee bezig bent, wil je ook dat je meteen zwanger bent, das logisch...maar helaas zo werkt het niet.... :evil:
    Ik zou idd als je 2 a 3 maand verder bent zonder ongi ff aan de bel trekken bij je huisarts.....straks moet je wel iets slikken om het op te wekken, dus.......
    Heel veel suc6 meid!
     
  11. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    hej demi ik hoop voor je dat je cyclus zelf een beetje op orde komt! zou toch wel fijn zijn

    nu heb ikzelf ook even een vraagje nu deze topic toch geopend is! ;)

    ik dacht vorige week mn eisprong gevoeld te hebben, alleen kon ik niks aan mn slijm merken twas gewoon gewoon zeg maar,, ik heb nu pas t idee dat mn slijm wat dunner is en ook meer! zou ik dan nu pas mn eisprong hebben? ik voel verder weinig, ja wat ongi krampjes maar die heb ik al vanaf vorige week sinds wat ik dacht mn eisprong!
    iemand raad?
     
  12. demi123

    demi123 Bekend lid

    29 jun 2007
    820
    0
    16
    Dankje!
    O:)
     

Deel Deze Pagina