Hallo lieve meiden,, Wat denken jullie maak ik nog kans? (zie mijn temp kaart in handtekening.... ik heb onderstaande klachten: - maagzuur - Misselijk - van slaap beroofd - kramp - luchtig (boertjes die ik laat, scheetjes die niet willen komen) Ik heb gister vanaf opstaan tot slapen erge pijn in baarmoeder gehad, net alsof er een hele strakke band omheen zat zeg maar... Dag daarvoor van die steekjes gehad, soort speldenprikjes?? (innesteling dachten ze in ander topic ook gezien mijn temp... Maar nu is mijn temp gezakt... wat denken jullie is het over en ga ik over 7 dagen ongi worden... of is de kans op zwangerschap er nog wel?? (ook gezien die kwaaltjes) Heb gister en eer gister amper gegeten van de misselijkeid, nu is het nog aanwezig maar wat minder, mijn buik is ook aanwezig maar nu stuk beter te houden..) Mijn baarmoeder voelt erg aanwezig aan, zwaar. Nu geeft hij nog steeds zwangerschaps kans hoog aan in tabel op ff bij zwangerschapsmonitor en bij vroege zwangerschaps verschijnselen is het ook gestegen van 7 pts naar 23 pts??? hmmmm... kan ik nu nog wel of niet een beetje hoop hebben? Help me want ik word langzaam beetje zenuewachtig hihi... heb ook 2 pendels voor mei: AstridDI & caruli
Hallo! Je kaartje ziet er goed uit, maar dat wil nog niet zeggen dat je zwanger bent/blijft. Je moet echt nog een paar dagen wachten... De pendels zijn leuk, maar ook daar kun je je niet aan vasthouden, sorry! Ik weet dat het spannend is, maar het enige dat je nu kunt doen is duimen en afwachten. Succes! Laat je wat weten als je iets meer weet?
sorry meid maar dat kan niemand hier zeggen omdat je nog een week moet wachten op je nod, dus het kan nog alle kanten op!!! En je temp is maar heel iets gezakt dus dat zegt niks, en hij is ook niet betrouwbaar dus dat hoeft helemaal niks te betekenen! Je hebt wel een klein dipje en daarna gaat je temp een stuk omhoog, dus dat zou wel een innesteling kunnen zijn omdat je temp daarna ook hoger gaat ivm het aanmaken van hcg. Geeft FF niks aan onderin bij de statistieken over cd 19 of 5 dpo??? Ik kon hem toen naar het nl vertalen met google toolbar en hij gaf toen aan: (in het nl) mogenlijk 3 fasepil Je zal toch echt nog een week moeten wachten (hier ook nog een weekje tot nod) Succes!
vanaf toen kwam er die monitor te staan met vroege zwangerschapsverschijnselen enzo.... Ik heb indd niet slim gedan... ik was om 5 uur klaar wakker, had toen moeten tempen hoorde ik net (dit is mijn eerste temp ronde dus nog niet zoveel verstand van hihi...) en heb het pas .45 uur egdaan op het tijdstip dat ik dit altijd doe.,... ben dus benieuwd morgen! Normaal ben ik er niet zoo mee bezig maar omdat ik nu ook dat gevoel in mijn baarmoeder heb en zo missleijk (vooral na iets te eten ben) en vroeg wakker word wat ik nooit heb eink.... tjah wekt hoop! Maar ik laat het natuurlijk nog weten! JIj ook nog weekje zie ik? EN heb jij er goed gevoel bij?
Hey meis, Je kaartje ziet er idd goed uit... maar zoals alle meiden ook zeggen, dat zegt helemaal niks! Als je ongi wordt zakt je temp pas aan het eind, dus kan nog alles gebeuren... om 5 uur klaar wakker zijn had ik ook de laatste 3 dagen... en kijk naar m'n banner ... in m'n fotoalbum staat mijn in elkaar geflanste tempkaartje... tis een halve omdat ik van de ha moest gaan tempen, dus mijn volgende cyclus zou mijn eerste cyclus met tempen gaan worden!... Maar ik heb ook 2 dips erin...