Hoi, Ik heb gisterochtend een test gedaan met cb ik zag onmiddelijk een brede streep en ingedroogd ziet het er nu zo uit: Bekijk bijlage 70943
Hij is nogsteeds niet overtuigend he? maar wel al duidelijker als die je had of niet? Ik denk dat je wel zwanger bent maar dat de HcG gewoon wat traag op gang komt
Pff moeilijk, deze staan helaas wel bekend om hun pennestreepje en zo te zien droogt hij zo op maar als jij zegt dat hij eerst breed was zou je het bijna geloven. Misschien nog eens met een andere test testen? Succes iig!
idd meid.. ik heb ze zo altijd.. als ik niet zwanger ben dan he.. maar ook als ik vroeg test en wel zwanger ben.. dus deze vertrouw ik alleen als ik een heule dikke brede streep zie..
Even een andere test gebruiken, dus geen Plus-test die al gauw bij opdroging een pennestreepje geeft. Probeer anders de goedkope Kruidvattest (2 voor 5 euro) of de digitale Clearblue die aangeeft "zwanger / niet zwanger".
Yaraah huh........ben je alweer zo ver in je cyclus.....oh meid ik hoop dat het nu echt doorzet. Ik zie wel wat. Test anders eens met K2V5.
ja Goofy ik zit weer eens zo ver... ik heb ondertussen al kv2vr5 gekocht maar ga die maar woensdagochtend doen
ik had precies het zlefde met mijn test van de KV! mijn eerste zat zo'n mooi streepje! en 2 dagen later werd ik ongesteld! was dus niks...waarschijnlijk indroog lijn! maar wie weet! jij had CB... maar ik heb altijd begrepen dat een pennenstreepje niks was!
hey meis, Die plus testen zijn lastig he, jammer dat je geen foto hebt van toen de test nog niet opgedroogd was.. Hoop dat de kv test je wat meer duidelijkheid geeft!
aangezien jouw vorige testen die zo licht bleven, weet ik niet wat ik nu moet denken.. ik zou over 2 dagen gewoon een 2v5 tegen aan gooien.. en als je je nod verwacht een cb digitaal.. hopelijk ben supa dupa zwanger!!!!