Het eetpatroon van Vera is (bij ons thuis) zo saai. Altijd maar hetzelfde en ik weet niet goed waarmee ik kan afwisselen. Papfles (Bambix) Twee Liga's met (milde) sinassappelsap Boterham met smeerkaas + Danoontje kwark Nijntje koekjes en wat Roosvice sap Olvarit en een baby-yoghurtje (100ml) Flesje 210/7 (soms wel, soms niet helemaal) Op de dagopvang geven ze nog wel eens Cracotte tussendoor of proberen ze appelstroop op brood. Wat kan ik allemaal op die boterham doen? Kennen jullie nog andere tussendoortjes? Groetjes, Danielle
Voor brood kan je veel variaties doen Banaan op brood! jam Appelstroop Smeerworst Kipfilet Ontbijtkoek roomkaas zuivelspread Als drinken kan je diksap doen, vruchtencoktail maken. Thee Je heb voor de kleintjes ontbijtkoekjes, kan je halen bij de hema en de AH
Op brood: * Jam * Appelstroop * Smeerkaas * Smeerworst. * Gepraktte aarbeien. * Gepraktte banaan. Tussendoortjes: * Liga * Nijntje koekjes. * Broodkorst. * Soepstengel. Ik moet zeggen dat ik niet veel tussendoor geef, ze heeft al genoeg aam haar eten.
ik maak altijd tussendoortjes van fruit, er is nu zoveel te verkrijgen! kers met sinaasappelsap aardbei met banaan kiwi met pruim soms een halve liga erdoor, soms niet En ontbijtkoek wil er ook wel in, vooral die met rozijntjes
Hier is chocopasta een favo. voor op het brood. Of gekleurde hageltjes (fijn maken met een mesje) Maar kaas gaat er ook wel in. Tussen doortje: Liga Rozijntjes Lange vinger Soepstengel Fruit
Op brood: - Alleen boter - Appelstroop - Jonge kaas (verder nog geen succes gehad met kipfilet, zuilverspread oid). Tussendoor: - Liga - Rijstewafeltje - Soepstengel
we gaan eens wat uitproberen ! Volgens ons is ze niet zo'n zoetekauw, maar er staat genoeg om uit te proberen. Bedankt !