Vanmorgen nadat ik de kids naar school had gebracht eerst naar de mondhygiëniste geweest voor onderhoud.. daarna even Action en Jumbo voor dingen die ik zogenaamd nodig had. Eenmaal thuis wasje aangezet en een opgehangen.. jongste opgehaald van de opvang. Badkamer geschrobt, trappen gezogen.. middelste 2 van school gehaald. Nu wachten op de 2e was die opgehangen moet worden en dan vind ik het weer helemaal mooi geweest voor vandaag.
Kids naar school gebracht Flinke wandeling gemaakt samen met m’n man Koffie gedronken en rondje huishouden Wekelijkse boodschappen gedaan en kinderen uit School gehaald Nu wachten op de oudste die zo thuis komt van training dan eten Druk weekend gehad dus gooi de kids vroeg in bed
Zoon weggebracht, koffie gedronken. Boodschappen gedaan. Kreeg een bericht van man dat er een lamp in de auto stuk was dus gelijk nieuwe gehaald. Zo nog opruimen en poetsen.
School Psz Thuis was aangezet Op de fiets naar de stad(6km) Spulletjes terug gebracht(op tijd, hoezee) , cadeautjes gekocht voor een vriendin et, kind uit de psz gehaald&naar bed gebracht, nu met een kop koffie op de bank "grote gezinnen, grote vakanties" kijken Heerlijk zo'n dag
Overdag wat rust en alle kerstspullen opgeruimd. Ben al best een beetje in lentevibe vandaag. Vanavond met mijn ouders naar een optreden van een Noorse gitarist.
Deze voormiddag boodschappen gedaan en vinted spullen opgehaald. Deze namiddag spaghetti saus gemaakt voor 4 eet momenten dus een berg aan wortels, champignons, paprika en courgette en tomaten erdoor. Gehakt was in de promo bij de slager dus extra meegenomen en balletjes gedraaid ook. Verder zorg ik voor de zieken in huis. De jongste en mijn man zijn thuis. Ik heb vandaag al meermaals gedacht: hzd mijn man mijn lichaam en mijn problemen gehad op vlak van gezondheid hij zou afzien.
Ik ben in het nieuwe tuinhuis aan het schoonmaken omdat de tuinset morgen komt.. brrr wat is het koud en wat een rotklus. Overal zit nog zand en voegsel. Nu even koffiepauze en dan ga ik zo beginnen met hele pui
Net klaar met werken Zometeen komt er iemand voor jongste zoon. Kennismaken en uitzoeken welke zorgvraag we precies moeten gaan stellen.
Vanmorgen eerst gewerkt van thuis uit. Toen naar de naailes. En nu weer thuis aan het werken. En vanavond eens vroeg mijn bed in.
Ik ben aan het oefenen voor een playback show, maar dat vind ik nog wel wat lastig. Doen met zijn vieren, man, dochter en vriendin, maar mijn tekst is wat lang incl gebaren etc, gelukkig heb ik nog een paar weken
Alle 3 moesten ze van mij slapen heb zelf net heerlijk gedoucht en zit op de bank met m’n favo serie en een kop thee Man is aan het voetballen Ik heb echt even deze rust nodig
F naar school gebracht, glasbak leeggemaakt aan de container, nu strijken en was vouwen en daarna mijn avondeten voorbereiden
Goede nacht gehad, tuinset is al gebracht en ik ga zo aan het huishouden beginnen. Straks een weekmenu maken, boodschappen bestellen enz. Nu eerst even koffie!