Wat doe jij nu/vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.750
    113
    Omdat ik dit altijd zo'n gezellig topic vond, kijken wat anderen doen. Soms inspiratie op doen.

    Ik heb vanochtend een uurtje gesport (powerwalken), gedouched en net een bak yoghurt op. Verder nog wat huishoudelijke klusjes en boodschappen doen.
    En als ik nog zin heb de voortuin een beetje bijwerken.
    Dus ik ben niet veel inspiratie vandaag haha.
     
    Annemeis en Mamavanvier95 vinden dit leuk.
  2. artie

    artie Fanatiek lid

    27 sep 2021
    2.631
    2.990
    113
    Vrouw
    Vandaag niet zo veel vermoed ik.
    Een machine was gedaan en buiten opgehangen
    Even bij mijn moeder gekletst en zo meteen samen een boterham eten.
    Werkmannen voorzien van koffie en in de gaten houden zodat er niet nog iets misloopt
    En hopelijk straks nog een wandelingetje, maar dan moet eerst mijn bonkende menstruatiehoofdpijn en misselijkheid een beetje zakken
     
  3. Megara

    Megara Fanatiek lid

    5 feb 2023
    1.349
    1.505
    113
    Vrouw
    Net naar het centrum geweest op zoek naar kleding voor de Koningsspelen.
    Voor zoon geslaagd, voor dochter net maar wat besteld.
    Vanmiddag ga ik naar mijn nieuwe huis en weer verven , dan ben ik daar eindelijk klaar mee.
     
  4. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.638
    21.132
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Normaal werk ik, maar vandaag vrij. Heb dochters spullen voor scoutingkamp klaar gelegd, straks kan ze ze inpakken.
    Hardgelopen. En zit nu een serie te kijken.
    Dochter zo halen voor lunch thuis tussen de middag. Haar juf trouwt vandaag, dus na school mogen ze daar nog een uurtje heen.
    Vanavond na avondeten wegbrengen en kijken bij de sponsorloop. Daarna lekker naar huis en nik meer.
    O en moet konijnenhok nog schoonmaken.
    Best relaxt dagje dus!
     
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Op vrijdag ben ik vrij, dus ben gezellig samen met de jongste ;)
    We hebben N naar school gebracht, daarna met V naar de kapper. Rondje boodschappen bij de Appie en nu thuis aanrommelen. Net alle Paas spullen opgeruimd, eerder nog geen tijd voor gehad.
     
  6. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.127
    113
    Vrouw
    Even een dagje mijn lichaam rust gunnen van het behangen. Ik voel het goed zeg maar :| Straks naar inloopmiddag bij neefje op school en erna met zijn allen bij mijn zus thuis eten. Erna niks meer. Ja bankhangen en de verraders kijken :o:
     
    owly vindt dit leuk.
  7. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.503
    5.593
    113
    Vrouw
    Kids naar school gebracht, boodschappen, naar de gamma voor zand:p

    de zandbak leeggehaald en schoongemaakt, paar telefoontjes gepleegd

    ik zou eigenlijk het hele balkon schoon moeten maken… maar heb het inmiddels koud en geen zin meer.

    dus dalijk een beetje babyknuffelen met de jongste
     
  8. lindajl

    lindajl Fanatiek lid

    25 jan 2016
    1.714
    1.351
    113
    Vrouw
    Vanmorgen de was gedaan en net terug van het boodschappen doen.
    Zo ga ik wat ramen zemen.
    Vanmiddag komt de kapper om de jongens te knippen.
    Vanavond bankhangen, moet hierna 3 dagen werken. Heb ik zelden, want werk maar 2 dagen per week.
     
  9. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.828
    1.677
    113
    Vrouw
    Net terug van een korte vroege dienst.
    Even een cracker eten en dan duik ik m'n bed even in. Helemaal niet fit en misselijk :|
     
  10. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    2.452
    2.218
    113
    Vrouw
    In de ochtend werken, of een poging daartoe (motivatie is vandaag niet in grote hoeveelheid aanwezig ;)). Na werk dochter ophalen bij mijn moeder en dan snel een boodschapje doen. Vanavond eten we restjes van gister dus hoef niet te koken. Ik denk dat ik in plaats daarvan lekker een borrelplank maak eind vd middag en met man het weekend in ga luiden met een drankje en een hapje.
     
  11. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.255
    7.821
    113
    Gelderland
    Ik heb de boodschappen gedaan en twee wassen aangezet.
    Daarna even op de koffie geweest bij mijn ouders. Kijk nu even tv, zp en pak even wat rust. De oudste komt zo thuis en slurpt mijn energie de laatste tijd erg leeg :( vanmiddag ga ik in de tuin rommelen, wandelen en even een pakketje weg brengen.
     
  12. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.455
    3.799
    113
    Vandaag heb ik 2 klanten. Van 9 tot 11 en dan van 12 tot half 2 denk ik. Moet nog een wasje opvouwen en verder weet ik het nog niet vanmiddag.
    Vanavond een spelletje Fortnite met m'n nichtje. Altijd leuk.
     
    owly vindt dit leuk.
  13. Asil

    Asil VIP lid

    14 nov 2018
    9.570
    9.020
    113
    Vrouw
    Werken tot 4, dan schoonmoeder ophalen en gezellig eten bij de Mac.
    Daarna bios voorstelling van 18:00u "Dungeons and Dragons".

    Laatste keer dat we dit gedaan hebben was met Aquaman. Samen bij de Mac eten is denk ik de 2de keer in 12 jaar :). We doen veel gezellige dingen hoor, daar niet van en genieten echt van elkaars gezelschap. Maar deze film stond op mijn to-do list en mijn vriend houd daar niet van.

    Die is thuis, het huis aan het boenen. Gaat daarna denk ik lekker in het zonnetje zitten. Biertje, gamen en een kapsalon bestellen. Echt een rot leven heeft hij niet hahaaha
     
    Splitijsje en NiVa0230 vinden dit leuk.
  14. autumn86

    autumn86 Bekend lid

    3 sep 2014
    769
    530
    93
    Vanmorgen alle nog klaar staande was opgevouwen en opgeruimd. Kruipt zo achter de naaimachine voor traktatie middelste, hoop vandaag halverwege te komen.
    Jongste ligt te slapen, had vannacht opeens koorts.
    Vanmiddag middelste naar gym brengen, normaal ook jongste maar ja ziek.
    Na gym ga ik met hem langs de winkel wat lekker uitzoeken voor morgen.
    Vanavond slingers ophangen en cadeautjes inpakken.
     
    Asil vindt dit leuk.
  15. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.777
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Vanmorgen de was en boodschappen. Nu met vakliteratuur in de tuin in het zonnetje :) heerlijk. Straks de kinderen ophalen en dan gaan we ook nog even buiten spelen ergens onderweg naar huis. En dan vanavond uit eten met mn schoonmoeder. En morgen schijnt de zon weer :)
     
    Asil vindt dit leuk.
  16. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    Oppassen op m'n nichtje van 4 maanden en nu gaan we naar school om haar bijna 5 jarige zus op te halen :)
     
    owly en Asil vinden dit leuk.
  17. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.877
    13.042
    113
    Vrouw
    Zojuist de was van 4 wasrekken opgevouwen. Zo minimaal een uur met de honden wandelen en tegelijkertijd genieten van het zonnetje. Daarna lunchen, hopelijk ook in de zon.
    Vanmiddag geen idee nog, en vanavond heb ik een voetbaltoernooi, dus ben niet voor middernacht thuis.
     
  18. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.553
    6.246
    113
    Vanmorgen al gesport. Jongste hoefde niet naar school want juf is ziek en er is geen invaller. We zijn in het Joods kindermuseum, ze is druk bezig met Hebreeuws te schrijven.
    Vanmiddag moet zij nog naar hockey trainen en de rest van de dag is een verrassing.
    Zo eerst maar even bedenken waar we gaan lunchen.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  19. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.023
    15.562
    113
    Vrouw
    Het is nog een rustig dagje vandaag ( beetje ziek geweest).

    Deze ochtend: 1 wasje laten draaien, 1tje opgehangen en de vaat geleegd.

    Deze voormiddag samen met de jongste : eten gaan bestellen voor morgen ( bezoek maar voor 1 keer doe ik zelf niets), action ( nieuwe stang voor boven de tafel buiten), speelgoed winkel ( fischer tips halen) en eten gaan halen voor zo meteen.

    Deze namiddag samen met de jongste: plantjes halen en naar de winkel om drinken, toilet papier en keukenrol.

    Tussendoor ga ik nog samen met de oudste zijn schoolboeken eens terug op orde stoppen, zodat hij maandag wat in orde is met alles ( alleen lukt hem dit niet).

    Veel meer word het niet vandaag.
     
  20. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Bijkomen van mijn migraine aanval die nog niet helemaal over is.

    Toch even naar de kringloop geweest om lekker te sneupen. Mooie kleding voor dochter gescoord. Ze is nu helemaal van de Ralph Lauren. En dat hangt voor erg weinig altijd wel tussen de rekken.

    Helaas dit keer geen sieraden ( daarvoor ga ik er heen)

    Nu lunchen en daarna nog even naar de stad bij een kastenwinkel kijken.

    Zoon even ophalen van school ( hoeft eigenlijk niet meer maar dat vinden we beide nog leuk dus waarom niet...hij zit niet op de middelbare school ;) dan is het misschien een beetje apart)

    Vanmiddag niks doen. Sporten na migraine lukt helaas niet. Morgen waarschijnlijk weer.
     
    Luna86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina