wat doen met dreumes van 1,5jaar?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mayon, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    De titel zegt het al.. Wat is leuk? (We blijven in NL)

    Een camping met speeltoestellen hebben ze nog niet veel aan lijkt me.
     
  2. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
  3. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    vakantie park met een zwembad?
     
  4. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Nee wij zwemmen niet en gaan niet naar pretparken ivm geloof. Dat maakt de keuze ook moeilijk..
     
  5. Miek74

    Miek74 Fanatiek lid

    3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    misschien dan een huisje met prive zwembad? want de kleintjes zijn vaak dol opzwemmen. Of gaat het niet om zwemmen met anderen maar in het algemeen?

    Onze zoon liep met 1,5 net/net niet en dan ben je erg beperkt. De kinderboerderij deed het ook altijd goed.
     
  6. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Ja het gaat niet om het water ;) maar om het bloot. Is wel een idee maar duur denk ik.. Sowieso vind ik huisjes duur..

    Kinderboerderij erg goed idee. Even kijken waar die zijn.
     
  7. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Of naar de kust,
    Je kan dan gewoon in je kleding lekker samen spelen en pootje baden aan het strand.Zand is altijd leuk met kindjes.

    Je kan dan ook de fietsen meenemen of huren en lekker door de duinen een fiets tocht maken.Lekker piknick mand mee voor onder weg.

    Als er een windje staat een vlieger mee nemen en lekker samen vliegeren,is voor je kindje heel leuk om naar te kijken hoe papa en ma de vlieger oplaten.
     
  8. maartjev

    maartjev Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    wij zijn vorig jaar naar de Amstelkade in Wilnis geweest, en het is super bevallen. we hadden een pipowagen gehuurd, en er paste net een peutercot naast ons bed. we hebben vaak genoeg het tentje buiten neergezet als de klene moest slapen en wij nog rond het gedeelde kampvuur gingen zitten.
    het zit in de natuur, tegenover de camping ligt water waar je kan zwemmen maar ook kan varen (zelf bootje huren was echt leuk!!)
    de winkels zijn gelukkig ook niet ver.
    je hebt er dus gezamelijk kampuur, maar ook bij bijna elke plek een kampvuurplekje met bankjes. bij de pipowagens zit een eigen tuintje, dat graag bezocht wordt door konijntjes, vogels, poezen etc..
    je hebt er ook een kinderboerderij waar je gewoon in mag, en de kids mogen helpen voeren.
    er is ook een speeltuin en een trampoline. en een klein winkeltje. op de camping werken mensen met en zonder verstandelijke beperking. er is ook een restaurantje. je kunt er zelfs fietsen skeltersetc lenen.
    het is heel relaxt en was dacht ik niet eens zo duur.
     

Deel Deze Pagina