mijn zoon deed dat ook en hij doet het nog inmiddels kan hij staan en zitten enzo dus staat hij op zijn hoofd en zijn voeten. het is mij nog nooit gelukt er een foto van de maken. vind het altijd zo'n comisch gezicht. lars doet het als hij moe is voor hij gaat slapen en als hij boos is. en soms als hij de dolle 5 minuten heeft.
hij slaapt wel sinds kort op zijn buik maar als hij echt moe is doet hij dit niet.. hij begint er ook heel vrolijk aan, maar het is net alsof hij iets wil wat hij nog niet kan
Ja hoor dat lijkt op kruipen/tijgeren. Kan prima hoor, mijn zoontje kroop ook toen hij 6 maanden was. Ik heb geloof ik ook nog foto's waarop mijn zoontje dezelfde houding aanneemt als jouw zoontje doet haha.
whaha ja dat zou tof zijn he maar ben er van overtuigd dat het een poging tot kruipen is.. Heb een filmpje gezien van iemand met een kindje van dezelfde leeftijd en die doet precies hetzelfde als L. doet.. Alleen tilt hij wel zijn hoofdje omhoog Nu L. nog.. bedankt dames!!
Gabriëlle deed dit vanmiddag ook maar dan wel met hoofd omhoog. Ze kwam vooruit en gaf me een grote grijns!
Mijn zoontje deed precies hetzelfde en kon een paar dagen later een beetje vooruit komen. Weet bijna zeker dat het kruipen is, hij was ook ongeveer 6/7 maanden. Leuk hoor!
Onze zoon van 3,5 jaar doet dit ook, maar die probeert dan de koprol te doen hahahahaha. Nee alle gekheid op een stokje, ik denk idd ook aan teigeren/kruipen. En dan eerder aan kruipen. Senne (nu 14 maanden) heeft dit nooit gedaan, maar ze teigerde met 5,5 maand. Dus ik denk dat het een voorbode van kruipen is. Zier er wel komisch uit haha.
dit is het begin van kruipen, colin deed dit ook rond 6 mand, bij 7 maand kon hij zijn hoofd ook echt tillen en wiebelde hij heen en weer en met 9 maand kroop hij zomaar in eens weg.. Lekker laten wiebelen, je gaat wel comentaar krijgen trouwens als ie zijn hoofd kan optillen, want dan lijkt het ergens anders op.. hihi Wij kregen ook de racties, he heb jij teveel naar papa gekeken.. vrooeg geleerd oud gedann enz..
hhaha ik denk ook een poging tot vooruit komen. maddi deed dat ook. en ging dan heel snel van voor naar achteren met zn billetjes alleen zn hoofdje kon hij wel omhooghouden. kort daarna rolde hij heel het huis door.
Mijn dochter doet hetzelfde, maar met een iets ander doel. Ze zit in kruip houding, strekt haar benen zodat ze op handen en voeten staat, zet dan haar voorhoofd op de grond en gaat vervolgens met haar broekspijp/sok/speeltje wat daar ligt spelen Oftewel, het is blijkbaar een grappige houding, op z'n kop met je handen vrij Ohja, en Julia kan al kruipen/stappen, dus vooruit komen is het bij haar niet!
ik up hem even het was idd kruipen.. zie filmpje YouTube - Kanaal van RoelandaenOt veel verder dan dit komt hij nog steeds niet, maar het gaat steeds soepeler één keer zijn handjes er bij gebruikt vorige week en sindsdien lukt het niet meer
Ik deed dit vroeger ook en sinds ik op een kdv werk weet ik wat het is... Dit doen kindjes doordat het bloed dan naar hun hoofdje stroomt en dat geeft een soort van roes wat dan weer een lekker gevoel geeft. Sommige kindjes doen dit ook door met hun hoofd tegen het bedje aan te stoten en dat gaat er niet bepaald zacht aan toe!
Hahahah zie net dat jullie kindje toch aan het "kruipen" is geslagen... Nou ja dan weet je in ieder geval wat het kan zijn als hij weer met zijn hoofdje op de grond gaat "wiegen"
nee hoor, hij wordt boos omdat het niet lukt om vooruit te komen.. hij ligt idd nog wel eens op zn hoofd, maar dat is zijn manier van vooruit komen haha..